Studia przypadków

[Case study] Połączenie Ecomailu z PrestaShopem

Nikodem Bulakowski

29 lipca 2025

Udostępnij

Czas czytania 3 minuty

Sklep internetowy JB Sport osiągnął w ciągu trzech miesięcy niewiarygodny zwrot z inwestycji w e‑mail marketing w wysokości 4349 %. Temu niesamowitemu wynikowi towarzyszył współczynnik konwersji w wysokości 11 %, a także wzrost liczby kontaktów w bazie danych. Przeczytaj nasze najnowsze case study i dowiedz się, jak udało im się tego dokonać. Potraktuj ich historię, jako inspirację do własnego e‑mail marketingu.

[Case study] Połączenie Ecomailu z PrestaShopem

Z case study dowiesz się:

  • jak e‑shop JB Sport poradził sobie z przejściem na PrestaShop

  • jak wykorzystują integrację z Ecomailem do efektywnego przetwarzania danych klientów

  • jak tworzą kampanie i które z nich odniosły największy sukces

  • jak osiągnęli współczynnik konwersji w wysokości 11 % 

  • jak wyglądał ich scenariusz dla popularnej automatyzacji „Porzuconych koszyków”

    Ecomail ramię w ramię z PrestaShopem 💙

    Integracja Ecomailu z PrestaShopem gwarantuje synchronizację kontaktów ze sklepu internetowego w czasie rzeczywistym. Informacje o produktach, zamówieniach i ruchu użytkowników na stronie są automatycznie przesyłane do Twojego konta w aplikacji Ecomail. Zebrane w ten sposób dane możesz wykorzystać do personalizacji e‑mailingu i budowania jeszcze silniejszych relacji ze swoimi klientami. Ecomail z PrestaShopem połączysz w kilka minut, korzystając z artykułu w centrum pomocy.

    Porzucony koszyk i sposoby na jego odzyskanie


Wskazówki dotyczące odzyskiwania porzuconych koszyków ⬇️

  • Dopracuj temat, preheader i nazwę nadawcy. Według najnowszych danych nazwa nadawcy może wpływać na współczynnik otwarć e‑maila w ponad 70 %.

  • Personalizuj. Przyciągnij uwagę klienta, zwiększając tym samym szanse na otwarcie e‑maila.

  • Wspomnij o korzyściach z zakupu. Niezależnie od tego, czy jest to darmowa wysyłka, rabat czy prezent do zamówienia.

  • Dodaj recenzje klientów, które są zadowoleni z zakupu w Twoim sklepie.

 Więcej wskazówek znajdziesz w tym artykule o automatyzacji porzuconych koszyków.

Nie masz pewności, czy Twój scenariusz automatyzacji “porzuconego koszyka” jest ustawiony prawidłowo? 

Napisz do nas na pomoc@ecomail.pl, a nasz dział wsparcia klienta z przyjemnością sprawdzi, czy wszystko jest ustawione jak należy lub podrzuci Ci kilka cennych wskazówek.

Zapraszamy do ocenienia artykułu.

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony. Bądź pierwszy!

Więcej artykułów
blogu Ecomail

Wszystkie artykuły