Ilość Twoich kontaktów
Profi
Prosta budowa i wysyłanie newsletterów. Podstawowe funkcje dla skutecznego mailingu.
gratis
Wypróbuj wszystkie funkcje całkowicie za darmo przy limicie 200 kontaktów i 200 wysłanych e-mailów miesięcznie.
Edytor Drag & Drop do tworzenia szablonów
Statystyki kampanii
Podstawowa segmentacja kontaktów
Formularze do zbierania kontaktów
Deklinacja, imieniny, określenie płci
Grupy kontaktów według preferencji
Podstawowe automatyzacje
Wstępnie ustawione automatyzacje nowość
Podstawowa personalizacja
Wsparcie online
Marketer
Funkcje zaawansowane, przydatne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Mailing oparty na danych.
gratis
Wypróbuj wszystkie funkcje całkowicie za darmo przy limicie 200 kontaktów i 200 wysłanych e-mailów miesięcznie.
Wszystkie funkcje abonamentu Profi
Integracja z e-commerce
Porzucony koszyk
Kupony rabatowe
Monitorowanie sprzedaży
Najczęstsze automatyzacje do wyboru nowość
Feedy produktowe XML
Feedy danych
Feedy RSS
Web tracking
Zaawansowana segmentacja
Zaawansowana automatyzacja
Treść dynamiczna
Testy A/B
Pozyskiwanie kontaktów z Facebooka
Grupy odbiorców Facebook
Poznaj wszystkie nasze funkcje i wybierz pakiet, który pasuje do Twojej działalności.
Ilość użytkowników
Bez limitu
Bez limitu
Wysyłanie maili BEZ LIMITU
TWORZENIE KAMPANII
Edytor Drag & Drop
Gotowe szablony e-mail
Możliwość zapisania własnych bloków w edytorze szablonów, by następnie móc je użyć w innych szablonach. W dowolnym momencie. Za pomocą jednego kliknięcia.
Użycie własnych szablonów HTML
Możliwość wykorzystania swego feedu XML do łatwego wstawiania produktów w newsletter wraz z wybranymi informacjami o danym produkcie.
Feed RSS umożliwia dodawanie artykułów ze strony internetowej lub bloga bezpośrednio do newslettera. Nowo opublikowane artykuły mogą być wysyłane w ramach automatyzacji.
Podgląd wiadomości e-mail
Test SPAM
Planowanie terminu wysyłki
Możliwość testów A/B, by sprawdzić, który temat lub treść wiadomości przynosi lepsze wyniki. Do próbki kontaktów zostaną wysłane dwie wersje wiadomości, a następnie do rzeszty odbiorców zostanie wysłana zwycięska wersja.
Raporty kampanii i łączenie z Google Analytics
Monitorwanie konwersji z kampanii
ZARZĄDZANIE BAZĄ DANYCH
Import kontaktów
Automatyczna synchronizacja kontaktów
Odmiana przez przypadki, ustawienia imienin i płci
Dzielenie kontaktów na grupy według ich preferencji, na przykład według preferowanej treści lub częstotliwości otrzymywania wiadomości.
Etykietowanie kontaktów
Segmentacja kontaktów na podstawie informacji, takich jak źródło kontaktu, płeć, zainteresowania lub zachowanie w kampanii. Używaj segmentacji, by wysyłać bardziej dostosowaną treść do odbiorców.
Zaawansowana segmentacja kontaktów do bardziej precyzyjnej komunikacji na podstawie informacji o ich zachowaniu na Twojej stronie internetowej, w tym śledzenie odwiedzanych stron i zakupów. Dzięki tej opcji Twoje kampanie osiągną jeszcze lepsze wyniki.
Formularze statyczne
Rozwijane formularze
Wyskakujące formularze
Pozyskiwanie nowych kontaktów z Facebooka, którzy automatycznie zostaną zapisani na Twej liście kontaktów w Ecomail, używając zakładki "Facebook page tab" lub płatnej kampanii "FB Lead Ads".
Metoda weryfikacji poprawności nowego adresu e-mail. Po zapisaniu się do newsletteru, automatycznie zostanie wysłany e-mail do użytkownika z linkiem do potwierdzenia adresu.
Automatyzacje
Wstępnie ustawione automatyzacje
Podstawowe scenariusze kampanii automatycznych, takie jak sekwencje powitalne czy życzenia z okazji urodzin.
Automatyzacja uruchamiana w odpowiedzi na zachowanie odbiorców. Można jej użyć by np. automatycznie przypomnieć klientowi o produkcie, w który kliknął w e-mailu.
Automatyczna sekwencja wysyłająca e-maile na podstawie wizyty konkretnej strony internetowej czy kategorii. Typowym przykładem jest e-mail remarketingowy pokazujący przedmioty, które użytkownik przeglądał na stronie internetowej.
Automatyczna sekwencja wysyłająca e-maile na podstawie danych o zakupach. Motywuje ona klientów do kolejnych zakupów, najczęściej za pomocą up-sellu czy cross-sellu, zniżki na następny zakup lub z tytułu zużycia towarów cyklicznych.
Automatyczna sekwencja wysyłająca e-mail przypominający o konkretnych towarach pozostawionych w koszyku, jeśli klient nie dokonał zakupu.
Automatyzacje wykorzystujące wysyłanie danych za pośrednictwem API. Dzięki tej funkcji można przygotować na przykład dynamiczną automatyzację, która dostosuje wysyłane informacje według daty ważności towaru.
Automatyzacje mogą być również uruchamiane przez własne zdarzenia monitorowane na stronie internetowej. Zdarzenie własne może dotyczyć na przykład dodawania towaru do koszyka, uruchomienia wideo lub zalogowania się do aplikacji.
Personalizacja
Dostosowanie treści wiadomości do każdego klienta za pomocą merge tagów. Merge tagi to specjalne etykiety, które zostaną zastąpione dokładną wartością według danych podanych w profilu kontaktu. Podstawowy przykład użycia, to zwracanie się do kontaktów po imieniu.
Możliwość wstawienia bloku z dynamiczną treścią z Twego feedu danych w szablon e-maila. Używany na przykład do wyświetlenia najbliższego punktu odbioru w zależności od adresu klienta.
Wysyłanie unikatowych kuponów promocyjnych, takie jak darmowa dostawa. Do użycia też w dowolnej automatyzacji.
INTEGRACJA
Monitorowanie ruchu i zachowania użytkowników na Twojej stronie internetowej. Informacje o przeglądanych kategoriach czy dodanych przedmiotów do koszyka. Ta funkcja przydatna jest do sprawniejszego dostosowania kampanii.
Monitorowanie zakupów za pomocą API lub kodu śledzenia. Te informacje możesz użyć do segmentowania kontaktów lub ustawień automatyzacji.
Monitorowanie zdarzeń na Twojej stronie internetowej według Twoich ustawień. Wykorzystaj informacje np. o dodaniu przedmiotów do koszyka, o odwiedzinach kategorii produktów lub obejrzeniu filmiku.
Synchronizacja kontaktów i zamówień z platformami e-commerce takimi jak Shopify, Prestashop, WooCommerce, Magento, Bigcommerce i innymi.
Synchronizacja kontaktów z popularnymi aplikacjami i oprogramowaniem, takim jak Zapier, Make czy SugarCRM.
E-maile transakcyjne to automatyczne wiadomości, które trafiają do skrzynek mailowych po wykonaniu danego działania na stronie internetowej. Tym działaniem może być np. zapisanie się do newslettera, pobranie e-booka lub poradnika, rejestracja w nowej usłudze lub dokonanie zakupu w sklepie internetowym.
Korzystając z webhooka, możesz przesyłać dane z Ecomail do swojego systemu lub aplikacji w czasie rzeczywistym. Wysyłamy informacje o zmianie statusu kontaktu (zapisany/wypisany) na podany adres.
INTEGRACJA Z INNYMI KANAŁAMI
Kampanie SMS*
Oferta indywidualna
Oferta indywidualna
Połącz się z Facebookiem i twórz grupy własne by targetować reklamy do kontaktów bezpośrednio z Twej listy kontaktów w Ecomail.
Kampanie na Facebooku
Wysyłanie listów
Oferta indywidualna
Oferta indywidualna
Wsparcie techniczne
Chat online
Wsparcie przez telefon
Poznaj wszystkie nasze funkcje i wybierz pakiet, który pasuje do Twojej działalności.
Bez limitu
Podstawowe przeniesienie danych GRATIS
Przeniesienie do Ecomail
Oferujemy różne opcje profesjonalnego wsparcia podczas migracji. Wybierz dokładnie te usługi, których potrzebujesz do płynnego i bezpiecznego przejścia do Ecomail.
Prośba o przeniesienieDO ZARZĄDZANIA WIELOMA KONTAMI
Konto agencyjne
Zarządzasz pocztą e-mail dla wielu klientów? Z nami możesz mieć kilka innych subkont w ramach swojego konta agencyjnego. Dodatkowo otrzymasz prowizję za każdego nowego klienta na Twoim koncie agencyjnym.
Chcę konto agencyjneSMS MARKETING
Kampanie SMS
Do wysyłki SMS-ów należy najpierw doładować pakiet SMS. By to zrobić, napisz do nas na czacie w aplikacji lub na pomoc@ecomail.pl
Co to 'kontakt'?
Co to 'ilość wysłanych wiadomości e-mail'?
Jak liczone są kontakty?
Co lepsze - saldo czy abonament?
Jak można zapłacić?
Czy mogę zmienić abonament?
Czy oferujecie przywileje dla organizacji non-profit?
Co jeśli potrzebuję zarządzać wieloma kontami klientów?
Czy mogę anulować lub zawiesić abonament?
Czy trzeba zapłacić za początkowe ustawienie konta?