Nauczmy się

[E‑book ]15 kampanii e‑mail, które zwiększą Twoją sprzedaż

Daniel Belak

29 marca 2024

Czas czytania minut

Klienci w trakcie procesu zakupowego przechodzą przez kilka etapów ‑ od momentu, gdy po raz pierwszy o Tobie usłyszą, do momentu, gdy staną się lojalni wobec Twojej marki. W tym bezpłatnym przewodniku znajdziesz 15 wskazówek dotyczących komunikacji e‑mailowej na każdym z tych etapów.

Te cenne wskazówki pomogą Ci nie tylko dotrzeć do nowych klientów, ale również wzmocnić relacje z obecnymi, jednocześnie zwiększając sprzedaż.

W przewodniku znajdziesz wskazówki dotyczące komunikacji na tych etapach cyklu zakupowego:

  • Potencjalny klient

Nie pozwól tak po prostu odejść odwiedzającym twoją witrynę.

  • Niezdecydowany klient

Zwiększ procent zrealizowanych zakupów.

  • Powracający klient

Pierwszy zakup jest zakończony, teraz zaczyna się prawdziwe wyzwanie.

  • Wzmocnienie relacji

Dbaj o swoich klientów, a nie przestaną od Ciebie kupować.

  • Utracony klient

Ponownie przyciągnij uwagę klienta, nawet jeśli go straciłeś.

Więcej artykułów z blogu Ecomail

Wszystkie artykuły