Daniel Belak
29 marca 2024
Czas czytania minut
Klienci w trakcie procesu zakupowego przechodzą przez kilka etapów ‑ od momentu, gdy po raz pierwszy o Tobie usłyszą, do momentu, gdy staną się lojalni wobec Twojej marki. W tym bezpłatnym przewodniku znajdziesz 15 wskazówek dotyczących komunikacji e‑mailowej na każdym z tych etapów.
Te cenne wskazówki pomogą Ci nie tylko dotrzeć do nowych klientów, ale również wzmocnić relacje z obecnymi, jednocześnie zwiększając sprzedaż.
W przewodniku znajdziesz wskazówki dotyczące komunikacji na tych etapach cyklu zakupowego:
Potencjalny klient
Nie pozwól tak po prostu odejść odwiedzającym twoją witrynę.
Niezdecydowany klient
Zwiększ procent zrealizowanych zakupów.
Powracający klient
Pierwszy zakup jest zakończony, teraz zaczyna się prawdziwe wyzwanie.
Wzmocnienie relacji
Dbaj o swoich klientów, a nie przestaną od Ciebie kupować.
Utracony klient
Ponownie przyciągnij uwagę klienta, nawet jeśli go straciłeś.