Po przygotowaniu ulubionych segmentów wprowadziliśmy zmiany w designie sekcji Automatyzacje. Ulepszyliśmy zarówno kreator do tworzenia kampanii zautomatyzowanych, jak i poszczególne funkcje. Chcesz dowiedziedzieć się co nowego znajdziesz od teraz w sekcji Automatyzacji?
Kampanie zautomatyzowane to nieodzowny element każdej strategii e‑mail marketingowej. Oszczędzają czas i pozwalają dotrzeć do klientów z właściwą treścią w odpowiedniej chwili.
W naszej aplikacji cała sekcja zyskała nowy design, dodaliśmy konwersje w raportach automatyzacji oraz rozszerzyliśmy poszczególne kroki w scenariuszu. Dzięki nowemu designowi w builderze automatyzacji już na pierwszy rzut oka zobaczysz np. temat wysyłanej wiadomości lub ile osób przeszło dany krok. Większą elastyczność zyskał krok „Poczekaj”, a w kroku „Edycja kontaktu” możesz teraz używać dodatkowych pól. Dzięki temu tworzenie, sprawowanie i analiza nowych nowych automatyzacji staną się jeszcze łatwiejsze!
💡TIP: Lato w e‑mail marketingu: Jak przygotować się na sezon już teraz
Zastanawiasz się, jakie automatyzacje ustawić? Wybraliśmy najpopularniejsze scenariusze, które pokochali użytkownicy Ecomail.
Przywitaj nowe kontakty w bazie i wyślij im wiadomość powitalną. Podziękuj za zapis lub prześlij kupon rabatowy, aby rozpocząć relację z odbiorcami 💌 Dostosuj tekst do tonu Twojej marki i zachowaj spójność w komunikacji e‑mail marketingowej.
Znasz daty urodzin swoich odbiorców? W Ecomail możesz ustawić zautomatyzowaną kampanię urodzinową, dzięki której zaskoczysz swoich klientów kuponem rabatowym lub wyjątkowym, spersonalizowanym newsletterem.
Możesz odzyskać nawet 20 % niedokończonych zakupów dzięki automatyzacji, która przypomni klientom o produktach pozostawionych w koszyku 🛒 Użyj zdjęć produktów, które klient dodał do koszyka — szablon stanie się spersonalizowany i zwiększy szansę na dokończenie zakupu!
💡 TIP: Więcej sprawdzonych automatyzacji znajdziesz w tym artykule.
Automatyzacje uruchamiane są przez tzw. triggery, czyli wyzwalacze, które reagują na działania kontaktu i sterują wysyłką wiadomości.
W aplikacji Ecomail znajdziesz następujące triggery:
‑ Dołączenie do listy
‑ Otwarcie e‑maila
‑ Kliknięcie w e‑mailu
‑ Dodanie/usunięcie tagu
‑ Rocznica daty
‑ Dokładna data
‑ Uruchom teraz
‑ Odwiedzenie strony
‑ Uruchom cyklicznie
‑ Zakup
‑ Wydarzenie własne
‑ Wyzwalacz API
‑ Kanał RSS
💡TIP: Sezon wiosenny w e‑mail marketingu: Pomysły na kampanie
Nowa odsłona automatyzacji w Ecomail to kolejny krok w stronę jeszcze większej skuteczności, personalizacji i wygody. Dzięki ulepszeniom możesz szybciej budować relacje z odbiorcami, zwiększać zaangażowanie i odzyskiwać utracone szanse sprzedażowe – wszystko w sposób zautomatyzowany i spójny z Twoją marką.
Jeśli jeszcze nie korzystasz z automatyzacji – to idealny moment, by zacząć!
Sprawdź nowe możliwości w Ecomail i daj się zaskoczyć efektywnością dobrze zaprojektowanej kampanii.
Ten artykuł nie został jeszcze oceniony. Bądź pierwszy!