Marek Szwed
21 maja 2024
Czas czytania 3 minuty
Jakie nowości przyniósł Ecomail tej wiosny?
Najwięcej zmian zaszło w edytorze Drag & Drop, raportach i segmentacji. Udało nam się też wreszcie stworzyć potężną integrację z Shoperem!
Chcesz znać szczegóły? Zobacz poniżej!
Regularny e-mailing jest jednym z ważniejszych źródeł zamówień dla wielu sklepów internetowych. Właśnie dlatego dodaliśmy nową sekcję Konwersje bezpośrednio do raportów kampanii, gdzie można znaleźć szczegółowe statystyki dotyczące zakupów z mailingu.
Po wysłaniu kampanii możesz zobaczyć ruch, jaki przyniosła ona do Twego sklepu czy strony, ilość konwersji, współczynnik konwersji, całkowitą sprzedaż i średnią wartość zamówienia.
Ponadto, możesz też zobaczyć, jaki towar zakupił konkretny klient i o jakiej wartości.
// Najpotężniejsze połączenie e-mail marketingu i Shopera //
Masz sklep na Shoperze? Połącz go z Ecomail!
Integracja automatycznie synchronizuje kontakty, zamówienia i aktywność kontaktów w czasie rzeczywistym. Możesz więc przypominać im o porzuconych koszykach, oglądanych produktach lub klasycznie wysłać do nich newslettery.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w przycisk poniżej lub obejrzyj filmik.
Dokładne informacje możesz też znaleźć w centrum pomocy.
Sprawny edytor jest kluczowym elementem naszej usługi. Dlatego też jego jakość i funkcjonalność jest dla nas bardzo ważna.
Z racji tego, że podążamy za najnowszymi trendami i technologiami oraz słuchamy wymagań klientów, oto parę nowości, dzięki którym praca z edytorem będzie jeszcze łatwiejsza.
1. Zmiana nazwy szablonu bezpośrednio w edytorze.
Teraz już nie musisz wychodzić z edytora, by to zrobić.
2. Podgląd merge tagów - dzięki tej funkcji możesz bezpośrednio zobaczyć tekst, który zostanie wstawiony zamiast merge tagu w wysłanej kampanii. Wystarczy, że uzupełnisz dane testowe.
3. Warianty bloków dla jeszcze prostszej personalizacji treści!
Możesz teraz tworzyć różne układy newslettera bez konieczności używania warunkowych merge tagów. Teraz w prosty sposób przygotujesz różne wersje treści, na przykład według płci czy miejsca zamieszkania.
4. Chat AI może Ci pomóc ze stworzeniem kreatywnego tekstu z odpowiednim tone of voice. Wypróbuj go przy pisaniu opisu produktu czy oferty. Wpisz konkretne zapytanie a następnie skopiuj tekst bezpośrednio z czatu w miejsce w szablonie.
Pamiętaj też, by zrobić korektę. To tylko Twój asystent, który może podsunąć Ci ciekawe pomysły.
Jeśli segmentujesz swoją bazę danych, docenisz funkcję Wyklucz z segmentu. Umożliwia ona utworzenie przeciwnego segmentu kontaktów z już ustawionej grupy odbiorców za pomocą jednego kliknięcia.
Przykładowo, jeśli chcesz utworzyć segment aktywnych i nieaktywnych kontaktów, nie trzeba ustawiać warunków dla obu segmentów osobno.
Wystarczy utworzyć jeden segment, następnie go zduplikować i w zduplikowanym segmencie zaznaczyć opcję Wyklucz z segmentu.
Zostaną wyświetlone tylko takie kontakty, które nie spełniają warunku tego segmentu.
1. Złoty polski lub własna waluta w sekcji Ustawieniach konta
Teraz w Ecomailu możesz również wybrać inną walutę, niż domyślne EUR, USD czy CZK.
Ustaw więc polski złoty lub cokolwiek według własnego upodobania.
2. Filtrowanie raportów według czasu
Teraz możesz filtrować raporty kampanii według czasu według daty i godziny ich wysłania.
3. Nowy wygląd niektórych sekcji
Cała aplikacja przechodzi ciągłym odnawianiem wyglądu oraz funkcji. Tym razem możesz zauważyć inny wygląd wyszukiwania w Kontaktach, Kampaniach i Automatyzacjach oraz wszystkie możliwości w sekcji Więcej.
4. Masowe usuwanie transakcji po API
Interfejs programowania (API) zawiera teraz nową możliwość zbiorczego usuwania transakcji. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
__________________________________________
Jeżeli doczytałeś aż tutaj, wypróbuj Ecomail przez pierwszych 14 dni ZA DARMO 🤓