Jakie nowości przyniósł Ecomail tej wiosny?
Najwięcej zmian zaszło w edytorze Drag & Drop, raportach i segmentacji. Udało nam się też wreszcie stworzyć potężną integrację z Shoperem!
Chcesz znać szczegóły? Zobacz poniżej!
:quality(80))
Regularny e‑mailing jest jednym z ważniejszych źródeł zamówień dla wielu sklepów internetowych. Właśnie dlatego dodaliśmy nową sekcję Konwersje bezpośrednio do raportów kampanii, gdzie można znaleźć szczegółowe statystyki dotyczące zakupów z mailingu.
Po wysłaniu kampanii możesz zobaczyć ruch, jaki przyniosła ona do Twego sklepu czy strony, ilość konwersji, współczynnik konwersji, całkowitą sprzedaż i średnią wartość zamówienia.
Ponadto, możesz też zobaczyć, jaki towar zakupił konkretny klient i o jakiej wartości.
:quality(80))
// Najpotężniejsze połączenie e‑mail marketingu i Shopera //
Masz sklep na Shoperze? Połącz go z Ecomail!
Integracja automatycznie synchronizuje kontakty, zamówienia i aktywność kontaktów w czasie rzeczywistym. Możesz więc przypominać im o porzuconych koszykach, oglądanych produktach lub klasycznie wysłać do nich newslettery.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w przycisk poniżej lub obejrzyj filmik.
Dokładne informacje możesz też znaleźć w centrum pomocy.
Sprawny edytor jest kluczowym elementem naszej usługi. Dlatego też jego jakość i funkcjonalność jest dla nas bardzo ważna.
Z racji tego, że podążamy za najnowszymi trendami i technologiami oraz słuchamy wymagań klientów, oto parę nowości, dzięki którym praca z edytorem będzie jeszcze łatwiejsza.
1. Zmiana nazwy szablonu bezpośrednio w edytorze.
Teraz już nie musisz wychodzić z edytora, by to zrobić.
2. Podgląd merge tagów ‑ dzięki tej funkcji możesz bezpośrednio zobaczyć tekst, który zostanie wstawiony zamiast merge tagu w wysłanej kampanii. Wystarczy, że uzupełnisz dane testowe.
:quality(80))
3. Warianty bloków dla jeszcze prostszej personalizacji treści!
Możesz teraz tworzyć różne układy newslettera bez konieczności używania warunkowych merge tagów. Teraz w prosty sposób przygotujesz różne wersje treści, na przykład według płci czy miejsca zamieszkania.
:quality(80))
:quality(80))
4. Chat AI może Ci pomóc ze stworzeniem kreatywnego tekstu z odpowiednim tone of voice. Wypróbuj go przy pisaniu opisu produktu czy oferty. Wpisz konkretne zapytanie a następnie skopiuj tekst bezpośrednio z czatu w miejsce w szablonie.
Pamiętaj też, by zrobić korektę. To tylko Twój asystent, który może podsunąć Ci ciekawe pomysły.
:quality(80))
Jeśli segmentujesz swoją bazę danych, docenisz funkcję Wyklucz z segmentu. Umożliwia ona utworzenie przeciwnego segmentu kontaktów z już ustawionej grupy odbiorców za pomocą jednego kliknięcia.
Przykładowo, jeśli chcesz utworzyć segment aktywnych i nieaktywnych kontaktów, nie trzeba ustawiać warunków dla obu segmentów osobno.
Wystarczy utworzyć jeden segment, następnie go zduplikować i w zduplikowanym segmencie zaznaczyć opcję Wyklucz z segmentu.
Zostaną wyświetlone tylko takie kontakty, które nie spełniają warunku tego segmentu.
:quality(80))
1. Złoty polski lub własna waluta w sekcji Ustawieniach konta
Teraz w Ecomailu możesz również wybrać inną walutę, niż domyślne EUR, USD czy CZK.
Ustaw więc polski złoty lub cokolwiek według własnego upodobania.
:quality(80))
2. Filtrowanie raportów według czasu
Teraz możesz filtrować raporty kampanii według czasu według daty i godziny ich wysłania.
3. Nowy wygląd niektórych sekcji
Cała aplikacja przechodzi ciągłym odnawianiem wyglądu oraz funkcji. Tym razem możesz zauważyć inny wygląd wyszukiwania w Kontaktach, Kampaniach i Automatyzacjach oraz wszystkie możliwości w sekcji Więcej.
4. Masowe usuwanie transakcji po API
Interfejs programowania (API) zawiera teraz nową możliwość zbiorczego usuwania transakcji. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
__________________________________________
Jeżeli doczytałeś aż tutaj, wypróbuj Ecomail przez pierwszych 14 dni ZA DARMO
Ten artykuł nie został jeszcze oceniony. Bądź pierwszy!