Kate Irova
19 marca 2024
Czas czytania 2 minuty
Jakość narzędzia do e‑mailingu ma znaczenie.
Firma e‑sklep Skladová‑okna.cz sam się o tym przekonała.
Oddali zarządzanie swoim e‑mailingiem w ręce agencji SHEAN z jasnym celem ‑ obniżyć koszty i zwiększyć sprzedaż.
Zobacz, w jaki sposób im się to udało dzięki Ecomailu i zainspiruj się!
Agencja SHEAN zarządza e-mailingiem sklepu internetowego Skladová-okna.cz od grudnia 2019 r.
Dla e-sklepu ważne było włączenie nowego kanału komunikacji, co okazało się bardzo skuteczne. Do realizacji celu wybrali aplikację Ecomail.
Za pomocą segmentacji zmiejszyli w ciągu roku koszty narzędzia o 38% i zwiększyli średni wskaźnik otwarć z początkowych 11% do 40%.
W dodatku, pierwszy rok z Ecomail przyniósł firmie przychody
w wysokości ponad 350 000 zł.