Studia przypadków

Wzrost sprzedaży o 280% dzięki e‑mail marketingowi

Kate Irova

19 marca 2024

Czas czytania 2 minuty

Jakość narzędzia do e‑mailingu ma znaczenie.

Firma e‑sklep Skladová‑okna.cz sam się o tym przekonała.
Oddali zarządzanie swoim e‑mailingiem w ręce agencji SHEAN z jasnym celem ‑ obniżyć koszty i zwiększyć sprzedaż.

Zobacz, w jaki sposób im się to udało dzięki Ecomailu i zainspiruj się!


Agencja SHEAN zarządza e-mailingiem sklepu internetowego Skladová-okna.cz od grudnia 2019 r.


Dla e-sklepu ważne było włączenie nowego kanału komunikacji, co okazało się bardzo skuteczne. Do realizacji celu wybrali aplikację Ecomail.

Za pomocą segmentacji zmiejszyli w ciągu roku koszty narzędzia o 38% i zwiększyli średni wskaźnik otwarć z początkowych 11% do 40%.

W dodatku, pierwszy rok z Ecomail przyniósł firmie przychody
w wysokości ponad 350 000 zł.

Więcej artykułów z blogu Ecomail

Wszystkie artykuły