CDP ANALYTICS
E‑mailing oparty na danych
Im lepiej poznasz swoich klientów, tym trafniejsze i skuteczniejsze będą Twoje kampanie e‑mailowe.
:quality(80))
Wykorzystaj w pełni dane swoich klientów. Dzięki dodatkowi Customer Data Platform Analytics z łatwością zorientujesz się w swoich kontaktach, ich zwyczajach zakupowych oraz skuteczności Twoich e‑maili.
Śledź, jak zmieniają się wyniki Twojego e‑shopu i mailingu w czasie.
Wysyłaj kampanie ukierunkowane dzięki analizie RFM.
Personalizuj ofertę na podstawie danych o produktach.
Odkryj nowe możliwości rozwoju swojej działalności.
RFM ANALYSIS
Odkryj, jak Twoi klienci dokonują zakupów
Szczegółowa analiza RFM pozwala na idealne ukierunkowanie kampanii. Poznaj swoją grupę docelową, dostosuj treści do poszczególnych segmentów i zwiększ swoje szanse na utrzymanie klientów.
Lepsze zrozumienie klientów
Ecomail podzieli bazę kontaktów na segmenty według częstotliwości i wartości zamówień. Dzięki temu szybko dowiesz się, kim są Twoi najwierniejsi i najcenniejsi klienci, kogo możesz wkrótce stracić lub kto przestał dokonywać zakupów.
Zmiany w zachowaniach zakupowych
Obserwuj, jak klienci przemieszczają się między segmentami na przestrzeni czasu. Przybywa lojalnych klientów? To wyraźny sygnał, że Twoja firma zdrowo się rozwija. Wzrost ryzykownych segmentów ujawnia natomiast potencjalne zagrożenia, dzięki czemu możesz odpowiednio wcześnie je wychwycić.
Odpowiedź w czasie rzeczywistym
Aplikacja natychmiast rejestruje zmiany w zachowaniach zakupowych klientów i reaguje na nie za pomocą gotowych scenariuszy. Dzięki temu klient może otrzymać automatyczną wiadomość e-mail lub SMS ze spersonalizowaną ofertą w odpowiednim momencie.
CONVERSION ANALYTICS
Śledź rzeczywisty efekt swoich kampanii
Sprawdź, jaki wpływ e‑mail marketing ma na sprzedaż w Twoim sklepie internetowym. Śledź wszystkie dane na przestrzeni czasu, odkrywaj trendy zakupowe i obserwuj, co się sprawdza.
Kompleksowy przegląd wydajności
W przejrzysty sposób wyświetlaj najważniejsze wskaźniki – liczbę zakupów, obroty, średnią wartość zamówienia oraz zachowania zakupowe kontaktów. Oceniaj kampanie, automatyzację lub e-mailing jako całość w okresie, który Cię interesuje.
Raport dotyczący zakupów
Jeszcze bardziej szczegółowy wgląd w zachowania zakupowe Twoich klientów. Dzięki temu raportowi dowiesz się dokładnie, jaki procent klientów dokonał u Ciebie jednorazowego zakupu, a jaki odsetek klientów dokonuje zakupów wielokrotnych.
Rzeczywisty wpływ e‑mailingu
Miej przegląd liczby konwersji i wielkości obrotów, jakie generuje e-mail marketing. Koniec ze spekulacjami, czy Twoje e-maile naprawdę działają – oto twarde dane.
PRODUCT ANALYTICS
Oceniaj, jak radzą sobie Twoje produkty
Które produkty najlepiej sprzedają się w Twoim sklepie internetowym? Kiedy i z czym klienci najchętniej je kupują? Bądź na bieżąco i przekształcaj swoją wiedzę w kolejne udane kampanie.
Śledzenie popularności produktu
Wreszcie mamy wskaźnik, dzięki któremu możesz śledzić trendy w swoim sklepie internetowym. Wybierz produkt i na przejrzystym wykresie sprawdź, kiedy był najczęściej kupowany.
Top produkty w szablonie
Polecaj klientom największe bestsellery ze swojego sklepu internetowego i motywuj ich do kolejnych zakupów. Dziesięć najlepiej sprzedających się produktów możesz wykorzystać bezpośrednio w szablonie. Gotowe w mgnieniu oka.
Up-sell i cross‑sell dostosowane do potrzeb
Przejrzysta tabela pokazuje, które produkty klienci najczęściej łączą w koszyku, jakie towary kupują przy kolejnym zamówieniu i ile dni upływa między pierwszym a drugim zakupem. Idealna wiedza specjalistyczna do spersonalizowanych kampanii.
:quality(80))
Roman Zámečník
Performance Marketing Specialist
:quality(80))
Często zadawane pytania
Wszystko, co musisz wiedzieć o CDP Analytics
CDP Analytics to dodatek do Ecomail, który służy do lepszego poznania zachowań klientów. Obejmuje funkcje RFM Analysis, Conversion Analytics i Product Analytics. Jest odpowiedni dla każdego sklepu internetowego lub firmy, która chce wspierać swój rozwój dzięki personalizacji e‑mail marketingu i analizie danych.
Aby aktywować CDP Analytics, musisz posiadać aktywne konto w Ecomailu z podłączoną bazą kontaktów. Większość sklepów internetowych, systemów CRM i innych platform można łatwo połączyć z Ecomail za pomocą integracji. Aby aktywować CDP Analytics, należy złożyć wniosek za pomocą tego . Oferta zostanie przetworzona w ciągu kilku dni roboczych.
CDP Analytics pozwala uzyskać dokładniejszy wgląd w zachowania zakupowe klientów. Umożliwia to tworzenie strategii dla poszczególnych segmentów i reagowanie na zmiany zachodzące w cyklu zakupowym. Szczegółowe zrozumienie klientów zwiększa szanse na wyższą konwersję.
CDP Analytics jest dodatkiem wykraczającym poza abonament Ecomail i jest dostępny za dodatkową opłatą. Chętnie przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę. Otrzymasz ją po wypełnieniu tego .
Dodatek CDP Analytics został zaprojektowany tak, aby mogli z niego korzystać nawet użytkownicy bez wcześniejszego doświadczenia w zakresie e‑mailingu. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt pod adresem pomoc@ecomail.pl.
Praca z danymi nigdy nie była łatwiejsza
Analizuj. Personalizuj. Zarabiaj.