CDP ANALYTICS

E‑mailing oparty na danych

Im lepiej poznasz swoich klientów, tym trafniejsze i skuteczniejsze będą Twoje kampanie e‑mailowe.

BackgroundBackground
Macbook
RFM ANALYSIS
CONVERSION ANALYTICS
PRODUCT ANALYTICS

Wykorzystaj w pełni dane swoich klientów. Dzięki dodatkowi Customer Data Platform Analytics z łatwością zorientujesz się w swoich kontaktach, ich zwyczajach zakupowych oraz skuteczności Twoich e‑maili.

Śledź, jak zmieniają się wyniki Twojego e‑shopu i mailingu w czasie.

Wysyłaj kampanie ukierunkowane dzięki analizie RFM.

Personalizuj ofertę na podstawie danych o produktach.

Odkryj nowe możliwości rozwoju swojej działalności.

RFM ANALYSIS

Odkryj, jak Twoi klienci dokonują zakupów

Szczegółowa analiza RFM pozwala na idealne ukierunkowanie kampanii. Poznaj swoją grupę docelową, dostosuj treści do poszczególnych segmentów i zwiększ swoje szanse na utrzymanie klientów.

Lepsze zrozumienie klientów

Zmiany w zachowaniach zakupowych

Odpowiedź w czasie rzeczywistym

CONVERSION ANALYTICS

Śledź rzeczywisty efekt swoich kampanii

Sprawdź, jaki wpływ e‑mail marketing ma na sprzedaż w Twoim sklepie internetowym. Śledź wszystkie dane na przestrzeni czasu, odkrywaj trendy zakupowe i obserwuj, co się sprawdza.

Kompleksowy przegląd wydajności

Raport dotyczący zakupów

Rzeczywisty wpływ e‑mailingu

PRODUCT ANALYTICS

Oceniaj, jak radzą sobie Twoje produkty

Które produkty najlepiej sprzedają się w Twoim sklepie internetowym? Kiedy i z czym klienci najchętniej je kupują? Bądź na bieżąco i przekształcaj swoją wiedzę w kolejne udane kampanie.

Śledzenie popularności produktu

Top produkty w szablonie

Up-sell i cross‑sell dostosowane do potrzeb

Quote
Największą korzyść widzimy w zaawansowanej segmentacji kontaktów, która pozwala nam kierować kampanie do odpowiednich grup klientów i zwiększać skuteczność marketingu.
Bikero

Roman Zámečník
Performance Marketing Specialist

Roman Zámečník, Bikero

Często zadawane pytania

Wszystko, co musisz wiedzieć o CDP Analytics

Background

Praca z danymi nigdy nie była łatwiejsza

Analizuj. Personalizuj. Zarabiaj.