Porównanie narzędzi
do e-mail marketingu
Prowadzisz sklep internetowy, agencję, małą firmę, a może działalność zagraniczną?
Wybierz odpowiednie narzędzie dla siebie.
Jak Ecomail wypada w porównaniu z innymi?
*10 000 kontaktów, płatność miesięczna.
Wszystkie informacje zostały znalezione
na stronach internetowych firm we wrześniu 2024 r.
Informacja niedostępna na oficjalnej stronie internetowej.
Dlaczego Ecomail?
„Dobór partnerów jest dla nas kluczowy. Cieszymy się, że wybraliśmy Ecomail.“
„Wypróbowaliśmy wiele różnych narzędzi i Ecomail okazał się zdecydowanie najlepszy.“
„Dzięki Ecomail doskonale radzimy sobie z e‑mail marketingiem na wszystkich naszych 31 rynkach. Z zaawansowanymi automatyzacjami i segmentacją potrafią pracować nawet juniorzy w naszym zespole. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego narzędzia i serdecznie polecamy!“
„Dobór partnerów jest dla nas kluczowy. Cieszymy się, że wybraliśmy Ecomail.“
„Intuicyjny interfejs w języku polskim, umożliwia nam samodzielną obsługę wszystkiego potrzebnego. A jeśli czegoś nie umiemy, odpowiedź zazwyczaj znajdujemy w obszernym Centrum pomocy.“
„Wypróbowaliśmy wiele różnych narzędzi i Ecomail okazał się zdecydowanie najlepszy.“
KOMPLEKSOWE NARZĘDZIE
W czym Ecomail może Ci pomóc?
W Ecomail ustawisz komunikację pod każdy etap procesu zakupowego klienta. W ten sposób łatwo zwiększysz sprzedaż.
Nie pozwól odwiedzającym po prostu odejść
Odwiedzający stronę nie podjął jeszcze decyzji o zakupie? Wykorzystaj najtańszy sposób na pozyskanie klienta! Poproś od razu o jego adres e-mail, zaoferuj coś w zamian i zwiększ szanse na pierwszy zakup.
Popularny pop-up
Rozwijany formularz
'Zapisz się na listę'
Automatyzacja powitalna
Zachęć potencjalnego klienta do pierwszego zakupu, gdy jest jeszcze rozgrzany albo przedstaw swoją firmę i nakręć użytkownika do dalszej interakcji.