Regulamin serwisu Ecomail (obowi膮zuj膮cy do 15 lipca 2024)

UMOWA NA 艢WIADCZENIE US艁UGI ECOMAIL I REGULAMIN KORZYSTANIA Z US艁UGI I SERWISU ECOMAIL

(dalej tylko "Umowa")

wydana przez firm臋 ECOMAIL.CZ, s.r.o., I膶: 027 62 943, DI膶: CZ02762943, z siedzib膮 w Na Zderaze 1275/15, 120 00 Praga 2, reprezentowan膮 przez Ing. Jakuba Stupk臋, zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez S膮d Miejski w Pradze, sekcja C, wpis 223183 (dalej zwana "Dostawc膮" lub "Ecomail.app").

Niniejsze warunki korzystania z Us艂ugi Ecomail, w tym linki URL, stanowi膮 pe艂ne porozumienie mi臋dzy Pa艅stwem a firm膮 Ecomail.cz w zakresie 艣wiadczenia Us艂ugi Ecomail.

POJ臉CIA I DEFINICJE

Je艣li niniejsza Umowa nie stanowi inaczej lub jednoznacznie nie wynika z kontekstu, poj臋cia pisane wielkimi literami w tej Umowie (w艂膮cznie z za艂膮cznikami) s膮 u偶ywane w liczbie pojedynczej i mnogiej w nast臋puj膮cych znaczeniach:

@domenau偶ytkownika.pldomena, w imieniu kt贸rej U偶ytkownik wysy艂a masow膮 korespondencj臋 e-mail za po艣rednictwem Aplikacji
Dost臋p Adminuprzywilejowany dost臋p do Aplikacji umo偶liwiaj膮cy rejestrowanie i zarz膮dzanie kontami, w tym przegl膮d liczby wys艂anych e-maili przez poszczeg贸lnych U偶ytkownik贸w;
Konto agencyjnekonto U偶ytkownika w Aplikacji, za艂o偶one przez U偶ytkownika na warunkach okre艣lonych w tej Umowie, w celu korzystania z Us艂ugi Ecomail, umo偶liwiaj膮ce rejestrowanie i zarz膮dzanie poszczeg贸lnymi kontami u偶ytkownik贸w;
Aplikacjaus艂uga oprogramowania dost臋pna elektronicznie na stronie https://ecomail.app, prowadzona przez Dostawc臋 w celu 艣wiadczenia Us艂ug Ecomail; Aplikacja jest wy艂膮czn膮 w艂asno艣ci膮 Dostawcy;
Dane poufneinformacje o pochodzeniu narodowym, rasowym lub etnicznym, pogl膮dach politycznych, cz艂onkostwie w organizacjach zwi膮zkowych, wyznaniu lub przekonaniach filozoficznych, skazaniu za przest臋pstwo, stanie zdrowia i 偶yciu seksualnym osoby, danych genetycznych osoby lub dowolnych danych biometrycznych umo偶liwiaj膮cych bezpo艣redni膮 identyfikacj臋 lub uwierzytelnianie osoby;
Cennikokre艣la wysoko艣膰 wynagrodzenia za Us艂ug臋 Ecomail 艣wiadczon膮 na rzecz U偶ytkownika zgodnie z Umow膮, jest cz臋艣ci膮 Umowy i jest opublikowany na stronie Dostawcy https://ecomail.app/cennik
RODOlista lub listy danych osobowych dotycz膮cych Odbiorc贸w U偶ytkownika, zw艂aszcza kontakt贸w elektronicznych do poczty elektronicznej (adresy e-mail);
Baza danych u偶ytkownikaseznam nebo seznamy Osobn铆ch 煤daj暖 t媒kaj铆c铆ch se Odb臎ratel暖 U啪ivatele, zejm茅na elektronick媒ch kontakt暖 pro elektronickou po拧tu (e-mailov茅 adresy);
E-mailwiadomo艣膰 tekstowa, g艂osowa, d藕wi臋kowa lub wizualna wysy艂ana za po艣rednictwem publicznej sieci komunikacji elektronicznej, kt贸ra mo偶e by膰 przechowywana w sieci lub na urz膮dzeniu ko艅cowym, dop贸ki nie zostanie pobrana przez odbiorc臋;
Okres rozliczeniowyjest to okres czasu wybrany przez U偶ytkownika do zap艂aty Wynagrodzenia, kt贸rego d艂ugo艣膰 okre艣lona jest w Cenniku;
Saldodefiniuje spos贸b 艣wiadczenia Us艂ugi w zakresie zakupionych punkt贸w, gdzie jeden punkt odpowiada jednemu wys艂anemu emailowi. Cena jest okre艣lona w obowi膮zuj膮cym cenniku;
Serwis koniecznyoznacza regularne prace serwisowe niezb臋dne do zachowania w艂a艣ciwo艣ci Us艂ugi; s膮 one realizowane z inicjatywy Dostawcy i nie stanowi膮 reakcji na jak膮kolwiek usterk臋. Chodzi tu o okres, w kt贸rym Us艂uga jest ca艂kowicie lub cz臋艣ciowo niedost臋pna;
Dane osobowejakiekolwiek informacje dotycz膮ce podmiotu danych, kt贸re umo偶liwiaj膮 jego bezpo艣redni膮 lub po艣redni膮 identyfikacj臋;
Kodeks cywilnyustawa nr 89/2012, kodeks cywilny, w obowi膮zuj膮cym brzmieniu;
Tre艣膰 u偶ytkownikaodnosi si臋 przede wszystkim do wszystkich materia艂贸w, informacji i utwor贸w (w tym utwor贸w chronionych prawem autorskim) u偶ywanych przez U偶ytkownika w zwi膮zku z korzystaniem z Us艂ugi Ecomail, takich jak teksty, obrazy, filmy, czcionki itp., mo偶e to tak偶e dotyczy膰 utwor贸w os贸b trzecich;
Tre艣膰 dostawcyodnosi si臋 przede wszystkim do wszystkich materia艂贸w, informacji i utwor贸w (w tym utwor贸w chronionych prawem autorskim) dostarczanych przez Dostawc臋 jako cz臋艣膰 Us艂ugi Ecomail, kt贸re tworz膮 funkcjonalny zakres Us艂ugi Ecomail, w tym jej tre艣膰 merytoryczn膮;
Odbiorcaklient U偶ytkownika lub podmiot, kt贸ry wyrazi艂 stosown膮 zgod臋 i jest kierowany w ramach strategii marketingowej U偶ytkownika za po艣rednictwem Aplikacji;
Op艂ataog贸lne okre艣lenie op艂aty p艂acone przez U偶ytkownika Dostawcy za 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail, jak r贸wnie偶 op艂aty za podstawowe wsparcie serwisowe, wszystko w wysoko艣ci okre艣lonej w obowi膮zuj膮cym cenniku, zar贸wno w ramach Abonamentu jak i Salda;
AbonamentUs艂uga Ecomail jest 艣wiadczona w ramach rycza艂towego Abonamentu Profi i Marketer+. Cena Abonamentu zale偶y nie tylko od wybranego rodzaju pakietu, ale tak偶e od zakresu Strefy Taryfowej, kt贸ra bazuje na liczbie aktywnych unikalnych adres贸w email Odbiorc贸w zarejestrowanych przez U偶ytkownika w jego bazie danych. Cena dla ka偶dej Strefy Taryfowej Abonamentu jest podana za jeden miesi膮c lub za 12 kolejnych miesi臋cy;
Wsparcie technicznes膮 to us艂ugi 艣wiadczone przez Dostawc臋, kt贸re s膮 cz臋艣ci膮 prawa do korzystania z Aplikacji i s膮 艣wiadczone w dni robocze, na poziomie podstawowego wsparcia u偶ytkownika Aplikacji;
Us艂uga Ecomailzwana tak偶e po prostu Us艂ug膮, polega na odp艂atnym dostarczaniu narz臋dzi elektronicznych do tworzenia, prowadzenia, wysy艂ania i zarz膮dzania kampani膮 marketingow膮, w szczeg贸lno艣ci, ale nie wy艂膮cznie, do masowej dystrybucji komunikat贸w handlowych za po艣rednictwem emaila i SMS, za pomoc膮 kt贸rych U偶ytkownik kieruje si臋 do swoich Odbiorc贸w, a tak偶e do monitorowania i rejestrowania wynik贸w kampanii marketingowej, w formie elektronicznej w Internecie;
Spamjakiekolwiek niechciane wiadomo艣ci wysy艂ane za po艣rednictwem emaila do odbiorcy bez jego wcze艣niejszej zgody lub odbiorcy, kt贸ry nie by艂 wcze艣niej w 偶adnym stosunku umownym. Za spam uwa偶a si臋 tak偶e jakiekolwiek komunikaty s艂u偶膮ce bezpo艣redniej lub po艣redniej promocji towar贸w, us艂ug, kt贸re nie s膮 jasno i wyra藕nie oznaczone jako komunikaty handlowe, ukrywaj膮 lub tajemniczo prezentuj膮 to偶samo艣膰 nadawcy, lub s膮 wysy艂ane bez wa偶nego adresu, pod kt贸rym odbiorca m贸g艂by bezpo艣rednio i skutecznie przes艂a膰 informacj臋, 偶e nie 偶yczy sobie dalszego otrzymywania informacji handlowych od nadawcy; dotyczy to sprzeda偶y lub promocji lek贸w na recept臋, sprzeda偶y alkoholu i wyrob贸w tytoniowych, narkotyk贸w, broni palnej, hazardu online, pedofilii i innych podobnych odchyle艅 i zaburze艅 medycznie rozpoznawalnych;
Konsumentka偶da osoba fizyczna, kt贸ra zawiera z nami umow臋 poza zakresem swojej dzia艂alno艣ci gospodarczej lub poza samodzielnym wykonywaniem swojego zawodu, kt贸rej przedmiotem jest 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail;
Administratorokre艣la cel, metody i 艣rodki przetwarzania danych osobowych, w przypadku za艂膮cznika nr 1 do niniejszej Umowy (umowa o przetwarzanie) jest nim U偶ytkownik;
Podmioty danychosoba fizyczna, kt贸rej dane dotycz膮, najcz臋艣ciej b臋dzie to Odbiorca, U偶ytkownik lub potencjalny U偶ytkownik, kt贸ry rozwa偶a korzystanie z Us艂ugi Ecomail;
Strefa Taryfowaokre艣lenie liczby adres贸w e-mail w bazie danych U偶ytkownika; granice pomi臋dzy Strefami Taryfowymi s膮 okre艣lone przez liczb臋 adres贸w e-mail w bazie danych U偶ytkownika zgodnie z cennikiem opublikowanym na https://ecomail.app/cennik;
Konto u偶ytkownikakonto do Aplikacji, za艂o偶one na warunkach tej Umowy wy艂膮cznie w celu korzystania z Us艂ugi Ecomail;
U偶ytkownikzarejestrowany klient firmy Ecomail, kt贸ry na podstawie udanej rejestracji otrzyma艂 dost臋p do Konta U偶ytkownika w Aplikacji (zwany r贸wnie偶 "ty");
Usterkib艂臋dy uniemo偶liwiaj膮ce prawid艂owe 艣wiadczenie i korzystanie z Us艂ugi Ecomail;

(Dostawca i U偶ytkownik razem nazywani "Stronami Umowy" oraz indywidualnie "Stron膮 Umowy")

1. O艢WIADCZENIA, PRZEDMIOT UMOWY, ZAKRES US艁UGI

  1. O艣wiadczenie U偶ytkownika. U偶ytkownik o艣wiadcza i zobowi膮zuje si臋, 偶e:
  2. jest w pe艂ni zdolny do czynno艣ci prawnych,
  3. wszystkie dane, kt贸re poda o sobie, s膮 prawdziwe, kompletne, dok艂adne i poprawne,
  4. nie b臋dzie korzysta膰 z Us艂ugi Ecomail w sprzeczno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej,
  5. b臋dzie korzysta膰 z Us艂ugi Ecomail tylko w okre艣lonym celu, zw艂aszcza do edycji e-maili, masowej dystrybucji e-maili lub SMS-贸w oraz oceny kampanii,
  6. przed rozpocz臋ciem korzystania z Us艂ugi Ecomail dok艂adnie zapozna艂 si臋 z warunkami niniejszej Umowy, bezwarunkowo je akceptuje i nie b臋dzie korzysta膰 z Us艂ugi Ecomail w sprzeczno艣ci z obowi膮zuj膮cymi warunkami Umowy.
    1. Zobowi膮zania Stron Umowy. Dostawca dostarcza U偶ytkownikowi Us艂ug臋 Ecomail na warunkach okre艣lonych w niniejszej Umowie. U偶ytkownik akceptuje Us艂ug臋 Ecomail na warunkach okre艣lonych w niniejszej Umowie i zobowi膮zuje si臋 zap艂aci膰 Dostawcy wynagrodzenie zgodnie z cennikiem.
    2. Zakres Us艂ugi. Us艂ug膮 Ecomail rozumie si臋 g艂贸wnie:
      1. prawo U偶ytkownika do korzystania z Us艂ugi Ecomail,
      2. prawo U偶ytkownika do zak艂adania i korzystania z Konta U偶ytkownika w Aplikacji,
      3. prawo niekt贸rych U偶ytkownik贸w do zak艂adania Konta agencyjnego w Aplikacji, je艣li Dostawca je wcze艣niej zatwierdzi,
      4. obowi膮zek U偶ytkownika zap艂aty uzgodnionego wynagrodzenia zgodnie z aktualnym cennikiem.
    3. Wiek U偶ytkownika. Dostawca o艣wiadcza, 偶e Us艂uga Ecomail nie jest przeznaczona dla os贸b poni偶ej 16 roku 偶ycia.
    4. Konsumenci. Dostawca o艣wiadcza, 偶e Us艂uga Ecomail jest przeznaczona g艂贸wnie dla przedsi臋biorc贸w. Je艣li U偶ytkownik jest konsumentem, musi poinformowa膰 o tym Dostawc臋 przed rejestracj膮, aby Dostawca m贸g艂 poinformowa膰 konsumenta o jego prawach.
      2. W艁ASNO艢膯 INTELEKTUALNA
    5. Aplikacja. Aplikacja oraz ca艂e z ni膮 powi膮zane oprogramowanie s膮 w艂asno艣ci膮 intelektualn膮 Dostawcy.
    6. Tre艣膰. W ramach korzystania z Us艂ugi, U偶ytkownik jest zobowi膮zany przestrzega膰 praw Dostawcy oraz os贸b trzecich, zw艂aszcza w zakresie korzystania z dzie艂 autorskich i innych przedmiot贸w praw w艂asno艣ci intelektualnej. Dotyczy to Aplikacji, Tre艣ci Dostawcy oraz Tre艣ci U偶ytkownika.
    7. Odpowiedzialno艣膰 za Tre艣膰 U偶ytkownika. U偶ytkownik w pe艂ni odpowiada za Tre艣膰 U偶ytkownika, kt贸ra mo偶e by膰 dodana do Aplikacji tylko wtedy, gdy jest zgodna z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, niniejsz膮 Umow膮 i w szczeg贸lno艣ci nie narusza praw os贸b trzecich. Niedostarczenie Us艂ugi prawid艂owo z powodu niskiej jako艣ci, niekompletno艣ci lub nawet nielegalnej Tre艣ci U偶ytkownika nie stanowi naruszenia niniejszej Umowy.
    8. Warunki korzystania z Us艂ugi dzi臋ki indywidualnym rozwi膮zaniom Aplikacji. 呕adne postanowienie tej Umowy nie mo偶na interpretowa膰 jako przeniesienie ani udzielenie licencji, sublicencji czy innego prawa do korzystania w rozumieniu ustawy nr 121/2000 Kodeksu autorskiego dotycz膮cego tych cz臋艣ci rozwi膮zania Aplikacji, kt贸re Dostawca dostarcza U偶ytkownikowi jako us艂ug臋. U偶ytkownik ma prawo korzysta膰 z Us艂ugi Ecomail dostarczanej dzi臋ki tym cz臋艣ciom rozwi膮zania Aplikacji. Jednak偶e U偶ytkownik nie ma prawa kopiowa膰, pobiera膰, instalowa膰 ani w 偶aden spos贸b rozpowszechnia膰 tych rozwi膮za艅 oprogramowania. U偶ytkownik nie ma prawa przetwarza膰 Aplikacji do innego oprogramowania bez pisemnej zgody (udost臋pnienia klucza API) Dostawcy.
    9. Naruszenie praw w艂asno艣ci intelektualnej przez U偶ytkownika. W przypadku, gdy U偶ytkownik naruszy zobowi膮zania okre艣lone w tym artykule, Dostawca ma prawo odst膮pi膰 od niniejszej Umowy i 偶膮da膰 od U偶ytkownika odszkodowania za powsta艂e szkody.
    10. Odpowiedzialno艣膰 za Tre艣膰 U偶ytkownika. Dostawca zasadniczo nie odpowiada za Tre艣膰 U偶ytkownika, zgodnie z 搂 3, 4 i 5 ustawy nr 480/2004, dotycz膮cej niekt贸rych us艂ug spo艂ecze艅stwa informacyjnego.
      3. REJESTRACJA U呕YTKOWNIKA
    11. Rejestracja U偶ytkownika jako warunek korzystania z Us艂ugi. Rejestracja jest niezb臋dnym warunkiem prawid艂owego korzystania z Us艂ugi; U偶ytkownik przyjmuje ten warunek do wiadomo艣ci i zobowi膮zuje si臋 dokona膰 prawid艂owej rejestracji.
    12. Spos贸b przeprowadzenia rejestracji U偶ytkownika. Rejestracja odbywa si臋 poprzez wype艂nienie formularza rejestracyjnego na stronie https://ecomail.app/ zawieraj膮cego potwierdzenie U偶ytkownika, 偶e zapozna艂 si臋 i akceptuje warunki korzystania z Us艂ugi Ecomail zgodnie z niniejsz膮 Umow膮.
    13. Poprawno艣膰, kompletno艣膰 danych i ich aktualizacja. U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋 poda膰 prawid艂owe i kompletne Dane Osobowe o sobie w formularzu rejestracyjnym oraz w Aplikacji. U偶ytkownik ma obowi膮zek aktualizowa膰 te dane zgodnie z bie偶膮cym stanem. U偶ytkownik ma r贸wnie偶 prawo modyfikowa膰 i uzupe艂nia膰 dane rejestracyjne podczas korzystania z Us艂ugi.
    14. Obowi膮zek zg艂oszenia w przypadku nadu偶ycia danych dost臋powych. U偶ytkownik jest zobowi膮zany niezw艂ocznie zg艂osi膰 Dostawcy jakiekolwiek nadu偶ycie lub nawet pr贸b臋 nadu偶ycia jego danych dost臋powych i jednocze艣nie ma obowi膮zek natychmiast wybra膰 nowe dane dost臋pu do Konta U偶ytkownika. U偶ytkownik jest zobowi膮zany wybra膰 bezpieczne has艂o.
    15. Zaproszenie nowego U偶ytkownika. U偶ytkownik ma prawo zaprosi膰 do Konta U偶ytkownika innego U偶ytkownika. W takim przypadku jest zobowi膮zany poda膰 prawid艂owe dane identyfikacyjne nowego U偶ytkownika.

    4. OP艁ATA ZA US艁UG臉 I SPOS脫B P艁ATNO艢CI
    1. P艂atno艣膰 za Us艂ug臋. Us艂uga jest 艣wiadczona odp艂atnie. U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋 p艂aci膰 Dostawcy Op艂at臋 za 艣wiadczenie Us艂ugi.
    2. Kiedy Us艂uga jest bezp艂atna. Wyj膮tek stanowi 艣wiadczenie us艂ugi w strefie taryfowej okre艣lonej przez Cennik, kt贸ry mo偶e okre艣li膰, kiedy Us艂uga jest 艣wiadczona U偶ytkownikowi bezp艂atnie. Gdy zostan膮 przekroczone warunki 艣wiadczenia bezp艂atnej Us艂ugi, U偶ytkownik jest informowany przy jednoczesnym zablokowaniu Konta U偶ytkownika.
    3. Wysoko艣膰 Op艂aty. Wysoko艣膰 Op艂aty jest ustalana zgodnie z obowi膮zuj膮cym Cennikiem opublikowanym na naszej stronie https://ecomail.app/cennik. Wszystkie ceny w Cenniku s膮 podane bez VAT, kt贸ry jest doliczany do podanej ceny Us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem.
    4. Zmiana Cennika. Cennik mo偶e zosta膰 jednostronnie zmieniony przez Dostawc臋. Informacje o planowanej zmianie Cennika b臋d膮 zawsze dost臋pne na naszych stronach internetowych. Planowana zmiana Cennika zostanie og艂oszona co najmniej 15 dni przed wej艣ciem w 偶ycie tych zmian, w formie komunikatu w Koncie U偶ytkownika. Je艣li U偶ytkownik nie zgadza si臋 na zmian臋 Cennika, ma prawo odst膮pi膰 od Umowy.

    5. PROGRAMY KREDYTOWE
    1. Zakup punkt贸w. Punkty s膮 dodawane do konta u偶ytkownika po dokonaniu p艂atno艣ci za nie.
    2. Spos贸b korzystania z punkt贸w. U偶ytkownik korzysta z punkt贸w w zale偶no艣ci od wybranego rodzaju Programu Punkt贸w. Punkty s膮 potr膮cane z konta u偶ytkownika w momencie wysy艂ania e-maili.
    3. Przegl膮d punkt贸w. U偶ytkownik ma dost臋p do przegl膮du zakupionych punkt贸w na swoim koncie u偶ytkownika.
    4. Wa偶no艣膰 punkt贸w. Strony umowy uzgodni艂y, 偶e zakupione punkty maj膮 ograniczony okres wa偶no艣ci do 24 miesi臋cy.
    5. Przej艣cie z Programu Saldo na Abonament (Program przedp艂acony). Je艣li u偶ytkownik przechodzi z Programu Saldo na Abonament, zgadza si臋 na odliczenie kwoty odpowiadaj膮cej warto艣ci op艂aconych, ale jeszcze niewykorzystanych punkt贸w w stosunku do faktury wystawionej przez Dostawc臋 za miesi臋czn膮 op艂at臋 rycza艂tow膮 w wybranej przez u偶ytkownika Strefie Taryfowej.

    6. ABONAMENTY / PROGRAMY PRZEDP艁ACONE
    1. Op艂ata rycza艂towa. U偶ytkownik jest zobowi膮zany do zap艂acenia Dostawcy op艂aty rycza艂towej w wysoko艣ci ustalonej zgodnie z wybranej przez U偶ytkownika Strefie Taryfowej.
    2. Przekroczenie pierwotnej Strefy Taryfowej. W przypadku, gdy liczba kontakt贸w w Bazie Danych u偶ytkownika przekroczy granic臋 Strefy Taryfowej, Dostawca ma prawo zablokowa膰 dalsz膮 realizacj臋 wysy艂ki poprzez zablokowanie Konta U偶ytkownika, dop贸ki U偶ytkownik nie zwi臋kszy Strefy Taryfowej.
    3. Minimalny czas trwania Abonamentu (Programu Przedp艂aconego). Minimalny czas trwania programu przedp艂aconego wynosi:
      1. 12 kolejnych miesi臋cy kalendarzowych; w tym przypadku Op艂ata jest wymagana raz w roku kalendarzowym;
      2. 3 kolejne miesi膮ce kalendarzowe; w tym przypadku Op艂ata jest wymagana raz w miesi膮cu kalendarzowym.
    4. Przerwanie Programu Przedp艂aconego. Program Przedp艂acony mo偶na przerwa膰 raz w roku, ale nie d艂u偶ej ni偶 na 6 miesi臋cy kalendarzowych.
    5. Spos贸b p艂atno艣ci Op艂aty. U偶ytkownik ma prawo wybra膰 spos贸b p艂atno艣ci Op艂aty za Us艂ug臋 Ecomail, wy艂膮cznie:
      1. przy u偶yciu elektronicznych 艣rodk贸w p艂atniczych dost臋pnych na Koncie U偶ytkownika, pod warunkiem, 偶e U偶ytkownik wybierze metod臋 p艂atno艣ci oznaczon膮 jako "p艂atno艣膰 online kart膮";
      2. w przypadku wyra藕nego 偶膮dania U偶ytkownika (kiedy U偶ytkownik wybierze w Aplikacji metod臋 p艂atno艣ci "przelewem"), przelewem na konto bankowe Dostawcy, na podstawie faktury zaliczkowej z terminem p艂atno艣ci 14 dni od daty wystawienia. Faktura jest wysy艂ana e-mailem do U偶ytkownika w dniu jej wystawienia i uwa偶ana jest za dostarczon膮 w tym momencie.
  7. Termin p艂atno艣ci Op艂aty. U偶ytkownik jest zobowi膮zany zap艂aci膰 za 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail za ka偶dy rozpocz臋ty Okres Rozliczeniowy (dotyczy wszystkich Pas贸w Taryfowych w Programach Przedp艂aconych):
    1. W przypadku p艂atno艣ci online kart膮, Dostawca ma prawo do automatycznego pobrania Op艂aty za pomoc膮 karty online, zawsze pierwszego dnia nast臋pnego Okresu Rozliczeniowego, a U偶ytkownik jest zobowi膮zany dokona膰 Op艂aty;
    2. W przypadku p艂atno艣ci "przelewem", U偶ytkownik jest zobowi膮zany dokona膰 Op艂aty najp贸藕niej pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego.
    3. Moment zap艂aty Op艂aty i aktywacja Us艂ugi. Op艂ata jest uwa偶ana za zap艂acon膮, a Us艂uga zostanie aktywowana dla U偶ytkownika po wp艂yni臋ciu 艣rodk贸w pieni臋偶nych w uzgodnionej wysoko艣ci na konto bankowe Dostawcy.
    4. Op贸藕nienie w p艂atno艣ci U偶ytkownika i tymczasowa blokada Konta U偶ytkownika. W przypadku op贸藕nienia w zap艂aceniu Op艂aty, lub jakiejkolwiek jej cz臋艣ci, d艂u偶ej ni偶 5 dni od daty jej wymagalno艣ci, Dostawca ma prawo odm贸wi膰 U偶ytkownikowi prawa do korzystania z Aplikacji (blokowanie Konta U偶ytkownika) na podstawie niniejszej Umowy i przywr贸ci膰 je dopiero po zap艂aceniu nale偶nej Op艂aty.
    5. Przegl膮d p艂atno艣ci i dokument贸w podatkowych. W przypadku, gdy Dostawca b臋dzie zobowi膮zany wystawi膰 dokument podatkowy, zostanie on wystawiony w formie elektronicznej w formacie PDF, do kt贸rego U偶ytkownik b臋dzie mia艂 dost臋p na swoim Koncie U偶ytkownika. Przegl膮d p艂atno艣ci jest dost臋pny dla U偶ytkownika na jego Koncie U偶ytkownika.

    7. PRAWA I OBOWI膭ZKI U呕YTKOWNIKA
    1. Zobowi膮zanie U偶ytkownika dotycz膮ce korzystania z Aplikacji i korzystania z Us艂ugi Ecomail. U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋, 偶e:
    2. nie podejmie dzia艂a艅 mog膮cych zak艂贸ci膰 lub uszkodzi膰 Aplikacj臋 oraz zagrozi膰 czy uniemo偶liwi膰 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail;
    3. nie b臋dzie pr贸bowa艂 ani korzysta艂 z innego interfejsu do dost臋pu do Us艂ugi Ecomail ni偶 ten udost臋pniony przez Dostawc臋;
    4. nie udost臋pni 偶adnej trzeciej osobie wszelkich danych identyfikacyjnych i hase艂 niezb臋dnych do dost臋pu do Us艂ugi Ecomail, a w przypadku wykrycia nieautoryzowanego u偶ycia jego danych i hase艂, niezw艂ocznie powiadomi o tym Dostawc臋;
    5. wybierze has艂o do Aplikacji zapewniaj膮ce wysoki poziom zabezpe膷enia Konta U偶ytkownika.
    6. Weryfikacja domeny. U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋 do weryfikacji domeny, kt贸ra b臋dzie u偶ywana do masowej wysy艂ki e-maili, w szczeg贸lno艣ci U偶ytkownik jest zobowi膮zany do konfiguracji rekord贸w DNS zgodnie z instrukcjami Dostawcy.
    7. Tre艣膰 e-maili i wiadomo艣ci SMS. U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋, by tre艣膰 e-maili lub SMS, kt贸re b臋dzie wysy艂a艂 za po艣rednictwem Aplikacji, by艂a zgodna z przepisami prawa oraz niniejsz膮 Umow膮. W szczeg贸lno艣ci U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋, aby wiadomo艣ci:
      1. nie zawiera艂y tre艣ci pod偶egaj膮cych do nielegalnych dzia艂a艅, przest臋pstw lub popieraj膮cych przest臋pczo艣膰;
      2. nie zach臋ca艂y do nadu偶ywania substancji uzale偶niaj膮cych czy niebezpiecznych dla 偶ycia;
      3. nie zawiera艂y gro藕b wobec innych os贸b czy grup ludno艣ci;
      4. nie obra偶a艂y 偶adnej narodowo艣ci, j臋zyka, grupy etnicznej czy rasy;
      5. nie pod偶ega艂y do nienawi艣ci wobec jakiejkolwiek narodowo艣ci, grupy etnicznej, rasy czy religii;
      6. nie zawiera艂y materia艂贸w pornograficznych, zw艂aszcza z udzia艂em dzieci, prezentuj膮cych przemoc czy pogard臋 dla ludzi;
      7. nie umo偶liwia艂y osobom poni偶ej 18 roku 偶ycia dost臋pu do materia艂贸w pornograficznych;
      8. nie zawiera艂y nieprawdziwych czy wprowadzaj膮cych w b艂膮d informacji szkodz膮cych reputacji innych;
      9. nie popiera艂y ruch贸w d膮偶膮cych do ograniczenia praw i wolno艣ci cz艂owieka;
      10. nie narusza艂y praw w艂asno艣ci intelektualnej innych os贸b;
      11. nie u偶ywa艂y bez uprawnienia znak贸w towarowych, nazw handlowych czy oznacze艅 pochodzenia nale偶膮cych do os贸b trzecich;
      12. nie promowa艂y nielegalnych produkt贸w i us艂ug;
      13. nie reklamowa艂y us艂ug eskortowych i serwis贸w randkowych;
      14. nie by艂y w jakikolwiek spos贸b sprzeczne z dobrymi obyczajami.
    8. Naruszenie Umowy przez U偶ytkownika. Nie jest to naruszeniem Umowy, je偶eli Us艂uga nie jest w艂a艣ciwie 艣wiadczona z powodu, 偶e U偶ytkownik naruszy艂 kt贸rekolwiek z warunk贸w niniejszej Umowy. W przypadku, gdy U偶ytkownik naruszy obowi膮zki okre艣lone w art. 7.3 Umowy i/lub Tre艣膰 U偶ytkownika jest sprzeczna z zasadami niniejszej Umowy, Dostawca ma prawo natychmiast, bez uprzedniego powiadomienia, zaprzesta膰 艣wiadczenia Us艂ugi dla U偶ytkownika, odm贸wi膰 dost臋pu do Aplikacji i odst膮pi膰 od niniejszej Umowy.
    9. Odszkodowanie dla Dostawcy za naruszenie obowi膮zku przez U偶ytkownika. Je艣li U偶ytkownik naruszy obowi膮zki wynikaj膮ce z Umowy, jest zobowi膮zany do pokrycia wszystkich koszt贸w i wydatk贸w poniesionych przez Dostawc臋 w zwi膮zku z dochodzeniem roszcze艅 od os贸b trzecich wobec Dostawcy w wyniku naruszenia kt贸regokolwiek z powy偶szych zobowi膮za艅 U偶ytkownika. Nie wp艂ywa to na prawo Dostawcy i os贸b trzecich do odszkodowania za szkody (zar贸wno maj膮tkowe, jak i niemaj膮tkowe) wynik艂e z naruszenia powy偶szego zobowi膮zania, kt贸re U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋 zap艂aci膰 Dostawcy i/lub osobom trzecim.
    10. Odszkodowanie dla Dostawcy w zwi膮zku ze skarg膮 Subskrybenta. Je艣li Dostawcy powstanie szkoda lub straty w zwi膮zku ze skargami Subskrybent贸w (spam lub usuni臋cie z bazy danych U偶ytkownika) skierowanymi przeciwko U偶ytkownikowi, U偶ytkownik zobowi膮zuje si臋 je zrekompensowa膰.
    11. Wyposa偶enie techniczne U偶ytkownika. U偶ytkownik jest zobowi膮zany zapewni膰 odpowiednie wyposa偶enie techniczne, kt贸re pozwoli mu korzysta膰 z funkcji Us艂ugi zgodnie z niniejsz膮 Umow膮.
  8. PRAWA I OBOWI膭ZKI DOSTAWCY
    1. U偶ycie @domenu偶ytkownika.pl. Dostawca ma prawo u偶ywa膰 domeny @domenu偶ytkownika.pl wy艂膮cznie w celu realizacji Umowy, czyli wysy艂ania komunikat贸w handlowych drog膮 e-mailow膮.
    2. Przerwy w Us艂udze i odpowiedzialno艣膰 Dostawcy. Dostawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za niezamierzone przerwy w dzia艂aniu Us艂ugi, jednak偶e jest zobowi膮zany do艂o偶y膰 wszelkich stara艅, aby w jak najkr贸tszym czasie przywr贸ci膰 jej dzia艂anie.
    3. Kontrola Konta U偶ytkownika. Dostawca mo偶e, poprzez dost臋p Admina do Aplikacji, kontrolowa膰 Konto U偶ytkownika i zawiesi膰 Us艂ug臋 w przypadku stwierdzenia naruszenia warunk贸w tej Umowy; natychmiast informuje o tym U偶ytkownika.
    4. Post臋powanie w przypadku awarii niezawinionych przez Dostawc臋. Dostawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub tymczasowego wstrzymania 艣wiadczenia Us艂ugi w uzasadnionych przypadkach awarii technicznych po stronie U偶ytkownika lub w sieci Internet. Dotyczy to w szczeg贸lno艣ci przerw w dzia艂aniu sieci Internet lub okoliczno艣ci wymagaj膮cych wsp贸艂pracy stron trzecich.
    5. Tymczasowa utrata dost臋pu do Tre艣ci U偶ytkownika. Nie jest naruszeniem Umowy, gdy w wyniku ograniczenia lub przerwania Us艂ugi U偶ytkownik tymczasowo traci dost臋p do Tre艣ci U偶ytkownika.
    6. Dost臋p poprzez API. Dostawca mo偶e umo偶liwi膰 U偶ytkownikowi dost臋p do danych U偶ytkownika, w tym tak偶e do danych osobowych Subskrybent贸w, poprzez tzw. interfejs API. W takim przypadku U偶ytkownik jest zobowi膮zany zapewni膰, 偶e dost臋p do interfejsu API b臋d膮 mia艂y tylko uprawnione osoby. Dostawca nie odpowiada za 偶adne straty danych czy naruszenia ochrony danych osobowych w przypadku nadu偶ycia dost臋pu do API, ani gdy po udost臋pnieniu danych za po艣rednictwem API dane te zostan膮 wykorzystane w niew艂a艣ciwy spos贸b.
    7. Zapewnienie wysy艂ki e-maili. Dostawca jest zobowi膮zany zapewni膰 wysy艂k臋 e-maili i/lub wiadomo艣ci SMS za po艣rednictwem Us艂ugi, nie ponosi jednak odpowiedzialno艣ci za ich dostarczenie do Subskrybent贸w. R贸wnie偶 Dostawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za dostarczenie uszkodzonej lub niekompletnej wiadomo艣ci e-mail czy SMS.
    8. Baza danych U偶ytkownika. Wy艂膮cznym tw贸rc膮 Bazy danych U偶ytkownika jest U偶ytkownik. U偶ytkownik udziela Dostawcy zgody na korzystanie z Bazy danych U偶ytkownika zawieraj膮cej dane zgodnie z postanowieniem 搂 90 ust. 2 ustawy nr 121/2000 Kodeks Autorski, w brzmieniu p贸藕niejszych przepis贸w, wy艂膮cznie w celu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy.
  9. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNO艢CI DOSTAWCY
    1. Niedostarczenie lub niekompletne dostarczenie e-maila. Dostawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za szkod臋 lub krzywd臋, kt贸ra powstanie U偶ytkownikowi i/lub Subskrybentom w zwi膮zku z korzystaniem z Us艂ugi, zw艂aszcza je艣li chodzi o niedostarczenie lub niekompletne dostarczenie e-maila lub wiadomo艣ci SMS.
    2. Wy艂膮czenie odpowiedzialno艣ci Dostawcy. Dostawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za kompletno艣膰 i poprawno艣膰 danych, kt贸re s膮 dostarczane mu przez U偶ytkownika w ramach 艣wiadczenia Us艂ugi. Dostawca r贸wnie偶 nie odpowiada za ewentualn膮 utrat臋 tych przekazanych danych, ich naruszenie czy zniszczenie. To wy艂膮cznie obowi膮zek U偶ytkownika, by zapewni膰 odpowiedni膮 kopi臋 zapasow膮 wszystkich danych i system贸w przed ich przekazaniem Dostawcy do przetwarzania w ramach 艣wiadczenia Us艂ugi, tak aby nie wyrz膮dzi膰 szkody nikomu.
    3. Integracja oprogramowania. Dostawca nie odpowiada za w艂a艣ciwo艣ci, funkcjonalno艣膰 ani nieskazitelno艣膰 poszczeg贸lnych program贸w, kt贸re dla U偶ytkownika integruje lub konfiguruje, aby dzia艂a艂y z Us艂ug膮. Za to odpowiadaj膮 dostawcy innego oprogramowania, z kt贸rymi U偶ytkownik musi zawrze膰 umow臋.
    4. Wy艂膮czenie odpowiedzialno艣ci Dostawcy za szkod臋 wynik艂膮 z koniecznego serwisu. U偶ytkownik jest 艣wiadomy i akceptuje fakt, 偶e Dostawca nie odpowiada za ewentualne straty finansowe U偶ytkownika spowodowane wstrzymaniem Us艂ugi z powodu jej aktualizacji lub koniecznego serwisu.
    5. Ograniczenie lub uniemo偶liwienie Us艂ugi niezale偶ne od woli Dostawcy. Dostawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za uniemo偶liwienie lub ograniczenie korzystania z Us艂ugi przez U偶ytkownika z powodu jakichkolwiek okoliczno艣ci technicznych, kt贸re Dostawca nie jest w stanie kontrolowa膰, lub kt贸rych rozwi膮zanie wymaga wsp贸艂pracy stron trzecich.
    6. Limitacja odszkodowania. W przypadku, gdyby Dostawca by艂 zobowi膮zany do wyp艂aty odszkodowania za szkod臋 lub krzywd臋, kt贸ra mog艂a powsta膰 w zwi膮zku ze szkod膮, odpowiada maksymalnie do kwoty Op艂aty zap艂aconej przez U偶ytkownika za ostatnie 6 miesi臋cy. Do limitu odszkodowania wlicza si臋 r贸wnie偶 szkod臋 powsta艂膮 po zako艅czeniu tej Umowy.

    10. SI艁A WY呕SZA
    1. Warunki odwo艂ania si臋 do si艂y wy偶szej. Strony umowy nie ponosz膮 odpowiedzialno艣ci za naruszenie zobowi膮za艅 wynikaj膮cych z niniejszej Umowy, je偶eli zosta艂o to spowodowane si艂膮 wy偶sz膮, chyba 偶e Umowa stanowi inaczej. Si艂膮 wy偶sz膮 rozumie si臋 ka偶d膮 przeszkod臋, kt贸ra wyst膮pi艂a niezale偶nie od woli strony zobowi膮zanej do wykonania i uniemo偶liwia jej spe艂nienie zobowi膮zania, je艣li nie mo偶na racjonalnie zak艂ada膰, 偶e strona zobowi膮zana mog艂aby unikn膮膰 lub pokona膰 t臋 przeszkod臋 lub jej skutki, oraz 偶e w momencie powstania zobowi膮zania przewidywa艂a tak膮 przeszkod臋. Odpowiedzialno艣膰 nie jest wy艂膮czona, je艣li przeszkoda wyst膮pi艂a w momencie, gdy strona zobowi膮zana by艂a ju偶 w zw艂oce ze spe艂nieniem swojego zobowi膮zania, lub wynik艂a z jej sytuacji ekonomicznej. Skutki wy艂膮czaj膮ce odpowiedzialno艣膰 ograniczone s膮 wy艂膮cznie do okresu trwania przeszkody, z kt贸r膮 s膮 one zwi膮zane.

    11. SERWIS KONIECZNY
    1. Serwis Konieczny. Nie jest naruszeniem niniejszej Umowy, je艣li Us艂uga nie jest 艣wiadczona z powodu koniecznego serwisu. Konieczny serwis zazwyczaj jest wcze艣niej og艂aszany za po艣rednictwem Konta U偶ytkownika.
    2. Powiadomienie o serwisie koniecznym serwisie. U偶ytkownik jest zobowi膮zany zaakceptowa膰 kr贸tkoterminow膮 przerw臋 w 艣wiadczeniu Us艂ugi polegaj膮c膮 na jej ograniczeniu lub przerwaniu. O tym U偶ytkownik zazwyczaj zostanie powiadomiony za po艣rednictwem interfejsu Aplikacji lub poprzez e-mail co najmniej 12 godzin przed jej realizacj膮. W takim powiadomieniu Dostawca wska偶e rodzaj serwisu oraz przewidywany czas rozpocz臋cia i zako艅czenia prac.
    3. Aktualizacje. Opr贸cz koniecznego serwisu, Dostawca przeprowadza r贸wnie偶 bezp艂atne aktualizacje Aplikacji. Celem tych aktualizacji jest poprawa 艣wiadczenia Us艂ugi oraz u艂atwienie jej obs艂ugi w Koncie U偶ytkownika. Dostawca ma tak偶e prawo ograniczy膰 lub wstrzyma膰 艣wiadczenie Us艂ugi na czas niezb臋dny do przeprowadzenia aktualizacji. Dostawca zazwyczaj informuje U偶ytkownika o aktualizacjach za po艣rednictwem interfejsu Konta U偶ytkownika lub poprzez e-mail.
    4. Niezamierzone przerwy w 艣wiadczeniu Us艂ugi. Dostawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za niezamierzone przerwy w dzia艂aniu Us艂ugi. Jednak偶e Dostawca jest zobowi膮zany do艂o偶y膰 wszelkich stara艅, aby jak najszybciej przywr贸ci膰 艣wiadczenie Us艂ugi.
      12. USTERKI US艁UGI
      1. Prawo w przypadku wyst膮pienia Usterek. Je艣li Us艂uga zostanie dostarczona w wadliwy spos贸b lub nie zostanie dostarczona U偶ytkownikowi zgodnie z niniejsz膮 Umow膮, U偶ytkownik ma prawo z艂o偶y膰 reklamacj臋 dotycz膮c膮 usterek w 艣wiadczeniu Us艂ugi.
      2. Termin zg艂aszania reklamacji. Reklamacj臋 dotycz膮c膮 Usterek nale偶y z艂o偶y膰 na pi艣mie, najp贸藕niej w ci膮gu dw贸ch (2) dni od momentu, gdy U偶ytkownik zauwa偶y艂 braki w Us艂udze, ale nie p贸藕niej ni偶 w ci膮gu 24 godzin od momentu ponownego uruchomienia Us艂ugi, na adres e-mail pomoc@ecomail.app. Reklamacje z艂o偶one p贸藕niej nie b臋d膮 akceptowane przez Dostawc臋, a U偶ytkownik traci prawo do jakiejkolwiek rekompensaty.
      3. Tre艣膰 reklamacji. W reklamacji U偶ytkownik jest zobowi膮zany poda膰 swoj膮 identyfikacj臋, szczeg贸艂owy opis powod贸w reklamacji oraz czas ich wyst膮pienia, ewentualnie czas ponownego uruchomienia Us艂ugi.
      4. Rozpatrzenie reklamacji. Dostawca jest zobowi膮zany rozpatrzy膰 reklamacj臋 U偶ytkownika najp贸藕niej w ci膮gu trzydziestu (30) dni od jej otrzymania. Je艣li reklamacja jest uzasadniona, U偶ytkownik ma prawo do rekompensaty za wadliwie dostarczon膮 Us艂ug臋. Z艂o偶ona reklamacja nie wp艂ywa na termin p艂atno艣ci Wynagrodzenia.
      13. OGRANICZENIE LUB ZAWIESZENIE 艢WIADCZENIA US艁UGI
      1. Ograniczenie lub zawieszenie Us艂ugi. Dostawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zawieszenia 艣wiadczenia Us艂ugi U偶ytkownikowi, je艣li Dostawca uzna, 偶e zachodzi naruszenie warunk贸w niniejszej Umowy lub przepis贸w prawa. Takie decyzje zostan膮 dostarczone U偶ytkownikowi najp贸藕niej w momencie, gdy ograniczenie lub zawieszenie Us艂ugi stanie si臋 skuteczne, jako za艂膮cznik do e-maila lub w innej formie trwa艂ego no艣nika informacji (zazwyczaj 15 dni wcze艣niej). Dostawca nie musi dostarcza膰 uzasadnienia, zw艂aszcza je艣li jest w stanie udowodni膰, 偶e U偶ytkownik wielokrotnie narusza艂 niniejsz膮 Umow臋, co doprowadzi艂o do zako艅czenia 艣wiadczenia Us艂ugi.
      2. Wyj膮tki z obowi膮zku informacyjnego. U偶ytkownik przyjmuje do wiadomo艣ci, 偶e Dostawca nie jest zobowi膮zany informowa膰 U偶ytkownika o decyzji o ograniczeniu lub zawieszeniu Us艂ugi co najmniej pi臋tna艣cie (15) dni wcze艣niej, pod warunkiem, 偶e:
      1. Dostawcy podlega obowi膮zek prawny lub regulacyjny wymagaj膮cy zako艅czenia 艣wiadczenia Us艂ug dla pewnego przedsi臋biorcy w spos贸b, kt贸ry nie pozwala mu na zachowanie terminu powiadamiania;
      2. Dostawca wykorzystuje prawo do natychmiastowego zako艅czenia 艣wiadczenia us艂ug z wa偶nego powodu zgodnie z prawem czeskim lub polskim, kt贸re jest zgodne z prawem Unii Europejskiej; lub
      3. Dostawca jest w stanie udowodni膰, 偶e dotkni臋ty przedsi臋biorca wielokrotnie narusza艂 obowi膮zuj膮ce warunki 艣wiadczenia Us艂ugi, co doprowadzi艂o do zako艅czenia 艣wiadczenia Us艂ugi.

      3. Zako艅czenie 艣wiadczenia Us艂ugi. Dostawca zastrzega sobie prawo do trwa艂ego uniemo偶liwienia dost臋pu do Us艂ugi w dowolnym momencie. W takim przypadku Dostawca jest zobowi膮zany uzasadni膰 swoj膮 decyzj臋 w terminie co najmniej trzydziestu (30) dni przed jej wej艣ciem w 偶ycie. Uzasadnienie zostanie dostarczone jako za艂膮cznik do e-maila lub w innej formie trwa艂ego no艣nika informacji. Jednocze艣nie Dostawca zapewni dost臋p do wszelkich danych U偶ytkownika lub danych osobowych powsta艂ych w zwi膮zku ze 艣wiadczeniem Us艂ugi.

    14. CZAS TRWANIA I MO呕LIWO艢CI ZAKO艃CZENIA UMOWY
    1. Czas trwania Umowy. Niniejsza Umowa jest zawierana na czas nieokre艣lony od momentu rejestracji U偶ytkownika w Serwisie.
    2. Wypowiedzenie Umowy. Zar贸wno Dostawca, jak i U偶ytkownik maj膮 prawo jednostronnie wypowiedzie膰 niniejsz膮 Umow臋 bez podania przyczyny. Umowa uwa偶ana jest za zako艅czon膮 ostatniego dnia Okresu Fakturowania, w kt贸rym wypowiedzenie zosta艂o dor臋czone drugiej stronie kontraktu.
    3. Domy艣lne zako艅czenie Umowy. Umow臋 uwa偶a si臋 za zako艅czon膮 po up艂ywie dw贸ch (2) lat od ostatniego logowania do Konta U偶ytkownika. W takim przypadku Dostawca ma prawo usun膮膰 Konto U偶ytkownika wraz z jego zawarto艣ci膮 i Baz膮 Danych.
    4. Utrata zdolno艣ci do 艣wiadczenia Us艂ugi. U偶ytkownik zgadza si臋, 偶e w przypadku, gdy Dostawca straci zdolno艣膰 do 艣wiadczenia Us艂ugi bez swojej winy, na przyk艂ad z powodu zmiany przepis贸w prawa, Umowa jest uwa偶ana za zako艅czon膮 w tym momencie, co nie jest uznawane za naruszenie niniejszej Umowy.
    5. Istotne naruszenie Umowy. Dostawca ma prawo ograniczy膰 lub nie 艣wiadczy膰 Us艂ugi oraz zablokowa膰 Konto U偶ytkownika wraz z jego zawarto艣ci膮 i natychmiast odst膮pi膰 od Umowy, gdy stwierdzi jej istotne naruszenie. Za istotne naruszenie Umowy uwa偶a si臋 w szczeg贸lno艣ci:
      1. dzia艂anie U偶ytkownika, kt贸re mo偶e w jakikolwiek spos贸b zagrozi膰 oprogramowaniu niezb臋dnemu do 艣wiadczenia Us艂ugi;
      2. dzia艂anie U偶ytkownika polegaj膮ce na pr贸bie obej艣cia Cennika (np. podzia艂 Bazy Danych w celu utworzenia wielu darmowych Kont U偶ytkownik贸w lub dzielenie Bazy Danych w celu obni偶enia Stawki Taryfowej);
      3. je艣li U偶ytkownik zaimportowa艂 Baz臋 Danych, kt贸ra zawiera wi臋cej ni偶 5% nieistniej膮cych adres贸w e-mail;
      4. je艣li U偶ytkownik u偶ywa艂 Danych Osobowych Odbiorc贸w, do kt贸rych przetwarzania nie ma prawnego uzasadnienia;
      5. je艣li U偶ytkownik rozpowszechnia艂 komunikaty handlowe, kt贸re zosta艂y oznaczone przez Odbiorc贸w jako Spam w skali przekraczaj膮cej 0,05%;
      6. je艣li U偶ytkownik utworzy艂 Konto U偶ytkownika, kt贸re mo偶e wywo艂a膰 oburzenie lub jest w jakikolwiek spos贸b sprzeczne z zasadami moralnymi lub etycznymi okre艣lonymi w Kodeksie Etyki Dostawcy;
      7. jakiekolwiek dzia艂ania U偶ytkownika sprzeczne z niniejsz膮 Umow膮;
      8. je艣li U偶ytkownik korzysta艂 z Us艂ugi w spos贸b, kt贸ry mo偶e zaszkodzi膰 Dostawcy, i/lub pr贸bowa艂 nadu偶y膰, zablokowa膰, zmodyfikowa膰 lub w jakikolwiek inny spos贸b zmienia膰 jak膮kolwiek cz臋艣膰 艣wiadczonej Us艂ugi;
      9. je艣li U偶ytkownik pr贸bowa艂 zdoby膰 nazwy u偶ytkownik贸w i/lub has艂a innycth U偶ytkownik贸w Us艂ugi;
      10. je艣li U偶ytkownik pr贸bowa艂 u偶ywa膰 Us艂ugi lub Konta U偶ytkownika do udost臋pniania lub wymiany danych za po艣rednictwem technologii Peer To Mail (np. peer2mail, OpenP2M itp.);
      11. je艣li U偶ytkownik podczas 艣wiadczenia Us艂ugi pr贸bowa艂 u偶ywa膰 Bazy Danych u偶ytkownika, do kt贸rej nie ma prawnej podstawy do przetwarzania Danych Osobowych Odbiorc贸w.
    6. Op艂ata ju偶 dokonana a istotne naruszenie Umowy. W przypadku zako艅czenia niniejszej Umowy zgodnie z pkt 14.5 tej Umowy, U偶ytkownik nie ma prawa do zwrotu proporcjonalnej cz臋艣ci ju偶 op艂aconej Op艂aty za korzystanie z Us艂ugi.

    15. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    1. Umowa przetwarzania danych. Ochrona danych osobowych jest uregulowana w umowie przetwarzania danych, kt贸ra stanowi za艂膮cznik nr 1 i jest integraln膮 cz臋艣ci膮 niniejszej Umowy. 2. Zasady przetwarzania danych osobowych. Ochrona danych osobowych ze strony Dostawcy jest opisana w Zasadach przetwarzania danych osobowych.
    16. POSTANOWIENIA KO艃COWE
    1. O艣wiadczenie stron umowy. 呕adna ze stron nie jest w stosunku do drugiej strony s艂absz膮 stron膮, w pe艂ni rozumie tre艣膰 niniejszej Umowy i ca艂kowicie akceptuje wszystkie ryzyka, w tym ryzyko zmiany okoliczno艣ci, zmian poziomu cen, kurs贸w walut i zmian st贸p procentowych, akceptuje zobowi膮zania okre艣lone w tej Umowie, nie uwa偶a wzajemnych praw i obowi膮zk贸w za nienale偶ycie niezr贸wnowa偶one i ponosi ryzyko zmiany okoliczno艣ci.
    2. Klauzula salwatoryjna. W przypadku niewa偶no艣ci lub nieskuteczno艣ci lub pozornej skuteczno艣ci kt贸regokolwiek postanowienia Umowy strony podejm膮 wszelkie niezb臋dne kroki, aby zast膮pi膰 takie niewa偶ne, nieskuteczne lub pozornie skuteczne postanowienie innym, kt贸re b臋dzie wa偶ne, skuteczne i egzekwowalne oraz b臋dzie odpowiada膰 celowi zast臋powanego postanowienia oraz ca艂ej Umowie.
    3. Porz膮dek prawny. W sprawach szczeg贸lnie nieuregulowanych w tej Umowie obowi膮zuj膮 og贸lnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawa. Umowa podlega i b臋dzie interpretowana zgodnie z prawem czeskim lub polskim, w szczeg贸lno艣ci ustaw膮 nr 89/2012 Kodeks cywilny w brzmieniu obowi膮zuj膮cym. Strony uzgodni艂y, 偶e praktyki handlowe nie maj膮 pierwsze艅stwa przed 偶adnymi postanowieniami prawa, nawet przed postanowieniami prawa, kt贸re nie maj膮 charakteru przymusowego.
    4. Negocjacje w celu zawarcia ugody. Strony zobowi膮zuj膮 si臋 rozstrzyga膰 wszelkie spory, kt贸re mog膮 mi臋dzy nimi powsta膰 w zwi膮zku z realizacj膮 lub interpretacj膮 niniejszej Umowy, poprzez negocjacje maj膮ce na celu osi膮gni臋cie wzajemnego porozumienia.
    5. Zasady zmiany umowy. Niniejsza Umowa mo偶e by膰 zmieniana lub rozwi膮zana jedynie na pi艣mie, chyba 偶e w niniejszej Umowie postanowiono inaczej.
    6. O艣wiadczenie o sukcesji prawnej. Strony o艣wiadczaj膮 i zgadzaj膮 si臋, 偶e prawa i obowi膮zki wynikaj膮ce z niniejszej Umowy, w przypadku jej wyga艣ni臋cia lub jakichkolwiek innych okoliczno艣ci prawnych prowadz膮cych do przeniesienia praw i obowi膮zk贸w, przechodz膮 na ich prawnych nast臋pc贸w.
    7. Wa偶no艣膰 i skuteczno艣膰. Umowa wchodzi w 偶ycie i staje si臋 skuteczna w dniu jej zawarcia. Umowa jest zawierana za po艣rednictwem sieci internetowej, poprzez wys艂anie rejestracji U偶ytkownika lub naci艣ni臋cie przycisku "zgadzam si臋" w koncie U偶ytkownika.

Za艂膮cznik nr 1 do Umowy na 艣wiadczeni Us艂ugi Ecomail oraz warunkach korzystania z Us艂ugi Ecomail

UMOWA O UREGULOWANIE PRAW I OBOWI膭ZK脫W STRONY PRZETWARZAJ膭CEJ DANE OSOBOWE (zwana dalej "Umow膮 przetwarzania danych") zosta艂a zawarta poni偶ej wymienionego dnia w trybie Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., dotycz膮cego og贸lnego rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych (dalej zwane "* Umow膮*") pomi臋dzy:

ECOMAIL.CZ, s.r.o., nr identyfikacyjny: 027 62 943, z siedzib膮 przy ul. Na Zderaze 1274/15, 120 00 Praga 2, reprezentowan膮 przez Ing. Jakuba Stupk臋, pe艂nomocnika, zarejestrowan膮 w rejestrze handlowym prowadzonym przez S膮d Miejski w Pradze, dzia艂 C, wpis 223183,

(zwan膮 dalej "Przetwarzaj膮cym"), z jednej strony, oraz

U偶ytkownikiem

(zwanym dalej "Administrator"), z drugiej strony,

(Administrator i Przetwarzaj膮cy dalej razem jako "Strony umowy" oraz ka偶dy z osobna jako "Strona umowy").

MAJ膭C NA UWADZE, 呕E:

i. Przetwarzaj膮cy jest dostawc膮 us艂ugi poprzez swoj膮 aplikacj臋 internetow膮 dost臋pn膮 na stronie https://www.ecomail.app, na podstawie Umowy o 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail zawartej pomi臋dzy Stronami umowy;

ii. Administrator jest zarejestrowanym U偶ytkownikiem us艂ug 艣wiadczonych przez aplikacj臋 Ecomail i korzysta z Us艂ugi Ecomail w celu rozsy艂ania komunikat贸w handlowych;

iii. podczas realizacji praw i obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z Umowy o 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail dochodzi do przetwarzania Danych Osobowych;

iv. na podstawie obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawnych reguluj膮cych ochron臋 Danych Osobowych, tj. w szczeg贸lno艣ci ustawy nr 101/2000 Sb., o ochronie danych osobowych, w obecnie obowi膮zuj膮cej wersji, Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 ("RODO"), Administrator jest zobowi膮zany zawrze膰 z Przetwarzaj膮cym pisemn膮 umow臋 o przetwarzaniu danych osobowych;

v. Strony umowy postanowi艂y w celu zapewnienia ochrony Danych Osobowych podczas ich przetwarzania w ramach realizacji przedmiotu Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail, zgodnie z art. 28 ust. 3 RODO w po艂膮czeniu z ustaw膮 o przetwarzaniu danych osobowych, zawrze膰 niniejsz膮 Umow臋.

  1. Przedmiot umowy
  2. Przedmiotem niniejszej Umowy jest okre艣lenie odpowiedzialno艣ci Stron umowy za spe艂nianie obowi膮zk贸w zwi膮zanych z przetwarzaniem Danych Osobowych, kt贸re Strony umowy uzyskuj膮 w zwi膮zku z realizacj膮 zobowi膮za艅 wynikaj膮cych z Umowy o 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail, jak r贸wnie偶 regulacja wzajemnych praw i obowi膮zk贸w z tym zwi膮zanych.
  3. Celem niniejszej Umowy jest zapewnienie ochrony Danych Osobowych podczas ich przetwarzania w ramach realizacji przedmiotu Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail.
  4. Przetwarzaj膮cy b臋dzie 艣wiadczy膰 Administratorowi us艂ugi zgodnie z Umow膮 o 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail, podczas kt贸rych dochodzi do przetwarzania Danych Osobowych. W szczeg贸lno艣ci b臋dzie mu powierzona Baza Danych oraz Zawarto艣膰 u偶ytkownika.
    2. Typ danych osobowych i kategorie podmiot贸w danych
    1. Administrator mo偶e do Aplikacji Us艂ugi Ecomail za艂adowa膰 Baz臋 Danych, kt贸ra zawiera nast臋puj膮ce kategorie danych osobowych (w Aplikacji pola wst臋pnie ustawione):
      Adres e-mail, imi臋, nazwisko, telefon kom贸rkowy, adres pocztowy, tytu艂 akademicki, imieniny wed艂ug imienia, data urodzenia.
      2. Administrator mo偶e w Aplikacji doda膰 w艂asne pola i rozpocz膮膰 przetwarzanie w艂asnych kategorii Danych Osobowych, kt贸re uwa偶a za niezb臋dne do realizacji celu Umowy.
      3. Administrator mo偶e nast臋pnie w Aplikacji przetwarza膰 dodatkowe dane, kt贸re mo偶na przypisa膰 do podmiot贸w danych:

Adres IP, p艂e膰, historia zakup贸w, aktywno艣膰 Odbiorcy na stronie internetowej U偶ytkownika (艣ledzenie na stronie, wska藕nik klikni臋膰, wska藕nik otwar膰, dostarczone e-maile, wyrejestrowani u偶ytkownicy, skargi na spam, typ przegl膮darki, typ skrzynki pocztowej).

3. Charakter i cel przetwarzania

  1. Celem przetwarzania powy偶ej wymienionych kategorii Danych Osobowych jest wysy艂anie e-maili (w tym transakcyjnych) do skrzynki Odbiorcy, wysy艂anie wiadomo艣ci SMS, zbieranie i rejestrowanie Danych Osobowych, w tym zakupowej historii transakcji Odbiorcy lub jego zachowania i reakcji na wysy艂ane komunikaty handlowe, statystyki oraz ich analiza.
  2. Prawa i obowi膮zki Administratora
    1. Administrator zobowi膮zuje si臋, 偶e w odniesieniu do Zawarto艣ci u偶ytkownika spe艂nia wszystkie obowi膮zki wynikaj膮ce z RODO oraz innych przepis贸w prawnych.
    2. Administrator jest zobowi膮zany w Aplikacji Ecomail przechowywa膰 i pracowa膰 wy艂膮cznie z aktualnymi i prawdziwymi Danymi Osobowymi, dla kt贸rych b臋dzie posiada艂 w ka偶dych okoliczno艣ciach wa偶n膮 podstaw臋 prawn膮 (np. zgoda lub uzasadniony interes).
    3. Administrator o艣wiadcza i zobowi膮zuje si臋, 偶e spe艂nia warunki obowi膮zku informacyjnego wobec podmiot贸w danych i prawid艂owo prowadzi rejestr czynno艣ci przetwarzania zgodnie z art. 30 RODO.
    4. Administrator deklaruje, 偶e podj膮艂 wszystkie 艣rodki organizacyjne w celu za艂atwiania wniosk贸w i realizacji praw podmiot贸w danych.
    5. Administrator nie za艂aduje do Aplikacji 偶adnych Danych Wra偶liwych, chyba 偶e uzgodni to wcze艣niej z Przetwarzaj膮cym.
    6. Administrator o艣wiadcza, 偶e starannie rozwa偶y艂 wybrane kategorie Danych Osobowych i przetwarza tylko te kategorie, kt贸re s膮 niezb臋dne do osi膮gni臋cia celu przetwarzania.
    7. Administrator mo偶e w Aplikacji korzysta膰 z funkcji 艣ledzenia online, 艣ledz膮c ruch Odbiorcy na swojej stronie internetowej. W przypadku korzystania z tej funkcji Aplikacji Ecomail, Administrator ma obowi膮zek zapewni膰 odpowiedni膮 podstaw臋 prawn膮 do przetwarzania Danych Odbiorcy i/lub spe艂ni膰 odpowiedni obowi膮zek informacyjny.
    8. Administrator odpowiada za zapewnienie odpowiedniej podstawy prawnej do przetwarzania i/lub prawid艂owe spe艂nienie obowi膮zku informacyjnego dla ka偶dego w艂a艣ciwego celu przetwarzania dost臋pnego w Aplikacji.
    9. Je偶eli z jakiegokolwiek powodu (np. ze wzgl臋du na zmiany legislacyjne, decyzje organ贸w pa艅stwowych itp.) zachodzi potrzeba zmiany uzgodnionych zasad realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, Administrator zobowi膮zuje si臋 niezw艂ocznie poinformowa膰 o tym Przetwarzaj膮cego. Strony umowy s膮 zobowi膮zane w takim przypadku rozpocz膮膰 negocjacje dotycz膮ce zmiany niniejszej Umowy.
  3. Okres przetwarzania
    1. Niniejsza Umowa Przetwarzania jest zawierana na czas trwania Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail.
    2. W przypadku wyga艣ni臋cia Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail, Administrator ma prawo usun膮膰 Zawarto艣膰 u偶ytkownika z Aplikacji. Przetwarzaj膮cy ma prawo usun膮膰 Zawarto艣膰 U偶ytkownika nie wcze艣niej ni偶 po up艂ywie 60 dni od daty zako艅czenia Umowy o 艣wiadczenie Us艂ugi Ecomail.
    3. Przetwarzaj膮cy usunie ca艂e Konto U偶ytkownika wraz z jego Zawarto艣ci膮 po up艂ywie 4 lat od zako艅czenia Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail, chyba 偶e dalsze przetwarzanie b臋dzie niezb臋dne, lub b臋dzie to uzasadnione interesem lub inn膮 podstaw膮 prawn膮.
  4. Prawa i obowi膮zki Przetwarzaj膮cego
    1. Przetwarzaj膮cy przetwarza Dane Osobowe wy艂膮cznie na podstawie udokumentowanych instrukcji Administratora, przez okres trwania Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail.
    2. Przetwarzaj膮cy przetwarza Dane Osobowe przestrzegaj膮c wszystkich obowi膮zk贸w ustawowych, w szczeg贸lno艣ci RODO oraz innych przepis贸w prawnych dotycz膮cych ochrony Danych Osobowych.
    3. Przetwarzaj膮cy przetwarza w odniesieniu do okre艣lonych podmiot贸w danych tylko takie Dane Osobowe, w zakresie i w celu niezb臋dnym do realizacji Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail.
    4. Po zako艅czeniu Umowy o 艣wiadczenie us艂ug Ecomail, Przetwarzaj膮cy, zgodnie z decyzj膮 Administratora, albo usunie wszystkie Dane Osobowe, albo w inny techniczny spos贸b usunie je z w艂asnych system贸w informacyjnych lub baz danych, albo zwr贸ci je Administratorowi. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Przetwarzaj膮cy posiada inny ustawowy pow贸d do przetwarzania niekt贸rych kategorii Danych Osobowych.
    5. Przetwarzaj膮cy zobowi膮zuje si臋 chroni膰, a tak偶e podejmowa膰 wszelkie mo偶liwe kroki w celu zapobiegania nieuprawnionemu dost臋powi, kopiowaniu, modyfikacji, przechowywaniu, reprodukcji, publikacji lub dystrybucji Danych Osobowych.
    6. Przetwarzaj膮cy ma prawo usun膮膰 z Bazy danych u偶ytkownika takich Odbiorc贸w, kt贸rzy kontaktuj膮 si臋 bezpo艣rednio z Przetwarzaj膮cym z pro艣b膮 o usuni臋cie z Bazy danych lub je艣li wed艂ug Odbiorcy jest to spam. Ma to zastosowanie nawet bez wcze艣niejszej zgody Administratora.
    7. Przetwarzaj膮cy ma prawo przetwarza膰 Dane Osobowe U偶ytkownik贸w w roli Administratora Danych Osobowych, na podstawie w艂asnych uzasadnionych interes贸w w celu rozwijania nowych funkcji aplikacji, 艣wiadczenia wsparcia serwisowego, zarz膮dzania Kontami U偶ytkownik贸w oraz promowania w艂asnych us艂ug i Aplikacji.
  5. Gwarancje technicznego zabezpieczenia ochrony Danych Osobowych
    1. Bior膮c pod uwag臋 stan techniki, koszty realizacji, charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania Danych Osobowych oraz r贸偶norodne prawdopodobie艅stwo i waga ryzyk dla praw i wolno艣ci os贸b fizycznych, Przetwarzaj膮cy wdro偶y odpowiednie 艣rodki techniczne i organizacyjne, aby zapewni膰 poziom zabezpieczenia odpowiadaj膮cy danemu ryzyku.
    2. Przetwarzaj膮cy uwzgl臋dnia ryzyka zwi膮zane z przetwarzaniem Danych Osobowych, w szczeg贸lno艣ci przypadkowe lub niezgodne z prawem zniszczenie, utrata, modyfikacja, kopiowanie, kradzie偶, nieautoryzowane udost臋pnienie przekazywanych, przechowywanych lub w inny spos贸b przetwarzanych Danych Osobowych, lub nieautoryzowany dost臋p do nich.
    3. Przetwarzaj膮cy przyjmuje do wiadomo艣ci, 偶e przetwarzanie Danych Osobowych na mocy niniejszej Umowy mo偶e by膰 realizowane wy艂膮cznie na terytorium Unii Europejskiej lub w krajach zapewniaj膮cych odpowiedni poziom ochrony na podstawie decyzji Komisji Europejskiej.
      8. Pracownicy Przetwarzaj膮cego i inne osoby
  6. Przetwarzaj膮cy zapewni, aby osoby uprawnione do przetwarzania Danych Osobowych zobowi膮za艂y si臋 do zachowania poufno艣ci lub aby by艂y one obj臋te statutowym obowi膮zkiem zachowania poufno艣ci.
  7. Przetwarzaj膮cy ma prawo powierzy膰 przetwarzanie innemu przetwarzaj膮cemu, z czym Administrator wyra藕nie wyra偶a zgod臋. Je艣li Przetwarzaj膮cy anga偶uje innego przetwarzaj膮cego w celu przeprowadzenia pewnych dzia艂a艅 przetwarzania Danych Osobowych w imieniu Administratora, musz膮 by膰 narzucone temu dodatkowemu przetwarzaj膮cemu, na podstawie umowy lub innego aktu prawnego, te same obowi膮zki dotycz膮ce ochrony Danych Osobowych, kt贸re s膮 uzgodnione mi臋dzy Administratorem a Przetwarzaj膮cym, w szczeg贸lno艣ci zapewnienie odpowiednich gwarancji dotycz膮cych wdro偶enia odpowiednich 艣rodk贸w technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie Danych Osobowych spe艂nia艂o wymogi przepis贸w prawnych oraz zasady i warunki post臋powania z Danymi Osobowymi, kt贸re Strony zobowi膮za艂y si臋 przestrzega膰. Je艣li dodatkowy przetwarzaj膮cy nie wype艂nia swoich obowi膮zk贸w w zakresie ochrony Danych Osobowych, pierwotny Przetwarzaj膮cy wci膮偶 w pe艂ni odpowiada przed Administratorem za spe艂nienie obowi膮zk贸w tego dodatkowego przetwarzaj膮cego.
  8. W 艣wiadczeniu us艂ug Ecomail zaanga偶owani s膮 przetwarzaj膮cy, kt贸rych lista jest cz臋艣ci膮 Zasad przetwarzania danych osobowych. Z wszystkimi przetwarzaj膮cymi Przetwarzaj膮cy zawar艂 pisemn膮 umow臋. Je艣li Przetwarzaj膮cy b臋dzie anga偶owa膰 innych przetwarzaj膮cych, informuje o tym Administratora przed t膮 zmian膮. W przypadku, gdy U偶ytkownik nie zgadza si臋 na zaanga偶owanie nowego przetwarzaj膮cego, mo偶e zg艂osi膰 sprzeciw najp贸藕niej w ci膮gu 5 dni od otrzymania powiadomienia od Przetwarzaj膮cego.
  9. Wsp贸艂praca Przetwarzaj膮cego
    1. Przetwarzaj膮cy zapewnia wsp贸艂prac臋 Administratorowi, stosuj膮c odpowiednie 艣rodki techniczne i organizacyjne, w miar臋 mo偶liwo艣ci, aby spe艂ni膰 obowi膮zek Administratora odpowiadania na wnioski dotycz膮ce realizacji praw podmiot贸w danych. Przetwarzaj膮cy odpowiada w terminie 14 dni.
    2. Przetwarzaj膮cy dostarcza w Aplikacji narz臋dzia, kt贸re umo偶liwiaj膮 realizacj臋 wniosk贸w dotycz膮cych praw podmiot贸w danych. Je艣li Aplikacja nie pozwala na realizacj臋 tych wniosk贸w, Przetwarzaj膮cy zapewnia Administratorowi wsp贸艂prac臋 w ich realizacji.
    3. Przetwarzaj膮cy wsp贸艂pracuje z Administratorem w celu zapewnienia zgodno艣ci z obowi膮zkami dotycz膮cymi zabezpieczenia Danych Osobowych (np. zg艂aszanie narusze艅 tego zabezpieczenia organowi nadzorczemu lub informowanie podmiot贸w danych), bior膮c pod uwag臋 charakter przetwarzania i informacje dost臋pne dla Przetwarzaj膮cego.
    4. Przetwarzaj膮cy dostarcza Administratorowi, na podstawie pisemnej pro艣by, wszelkie informacje niezb臋dne do potwierdzenia, 偶e Przetwarzaj膮cy spe艂ni艂 wszystkie obowi膮zki na艂o偶one na niego przez t臋 Umow臋 lub przepisy prawne, oraz umo偶liwia przeprowadzanie audyt贸w, w tym inspekcji, prowadzonych przez Administratora lub innego audytora wyznaczonego przez Administratora, i wsp贸艂pracuje przy tych audytach.
    5. Przetwarzaj膮cy niezw艂ocznie informuje Administratora, je艣li jego zdaniem pewne instrukcje Administratora naruszaj膮 przepisy prawne dotycz膮ce ochrony Danych Osobowych.
    6. Przetwarzaj膮cy niezw艂ocznie informuje Administratora o wszystkich okoliczno艣ciach dotycz膮cych naruszenia obowi膮zk贸w przy przetwarzaniu i ochronie Danych Osobowych. W takim przypadku Przetwarzaj膮cy podejmuje jak najszybciej wszystkie niezb臋dne 艣rodki w celu zapewnienia ochrony Danych Osobowych, a nast臋pnie dzia艂a zgodnie z instrukcjami Administratora, je艣li zostan膮 mu przekazane.
    7. W przypadku wszcz臋cia post臋powania przez organ administracji pa艅stwowej w zwi膮zku z przetwarzaniem Danych Osobowych przez Przetwarzaj膮cego, Przetwarzaj膮cy zapewnia Administratorowi pe艂n膮 wsp贸艂prac臋 w tych post臋powaniach.
    8. Przetwarzaj膮cy regularnie sprawdza funkcjonowanie i skuteczno艣膰 swoich system贸w kontroli wewn臋trznej i zarz膮dzania ryzykiem, w tym zarz膮dzania ryzykiem wyst膮pienia zdarze艅 nadzwyczajnych, kt贸re mog艂yby mie膰 znacz膮cy negatywny wp艂yw na prawid艂owe przetwarzanie Danych Osobowych.
    9. Przetwarzaj膮cy, na wniosek Administratora, udost臋pnia i dostarcza Administratorowi wszelkie informacje dotycz膮ce przetwarzania Danych Osobowych i umo偶liwia organowi administracyjnemu prowadzenie nadzoru nad Administratorem.
  10. Postanowienia ko艅cowe
    1. W sprawach szczeg贸lnie nieuregulowanych w niniejszej Umowie obowi膮zuj膮 og贸lnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawne. Umowa podlega i b臋dzie interpretowana zgodnie z porz膮dkiem prawnym Republiki Czeskiej, w szczeg贸lno艣ci zgodnie z ustaw膮 nr 89/2012, kodeksem cywilnym, w brzmieniu p贸藕niejszych przepis贸w. Strony uzgodni艂y, 偶e praktyki handlowe nie maj膮 pierwsze艅stwa przed 偶adnymi postanowieniami ustawy, nawet przed postanowieniami ustawy, kt贸re nie maj膮 mocy przymusowej.
    2. Strony zobowi膮zuj膮 si臋 rozstrzyga膰 wszelkie spory, kt贸re mog膮 mi臋dzy nimi powsta膰 w zwi膮zku z wykonywaniem lub interpretacj膮 niniejszej Umowy, poprzez negocjacje i wzajemne porozumienie.
    3. Niniejsza Umowa Przetwarzaj膮ca jest sporz膮dzona na pi艣mie, zawarta jako Za艂膮cznik nr 1 do Og贸lnych Warunk贸w Handlowych 艣wiadczenia us艂ugi Ecomail, w momencie zako艅czenia procesu rejestracji do Konta U偶ytkownika lub naci艣ni臋ciem przycisku "zgadzam si臋" w Koncie U偶ytkownika.