Zwiększ Konwersje: Najlepsze praktyki dotyczące landing pages

Daniel Belak

29 lipca 2024

Czas czytania 3 minuty

Czy wiedziałeś, że strony docelowe (ang. Landing Pages) mają nawet 2x wyższy współczynnik konwersji w porównaniu do klasycznych formularzy pop‑up?

Dlatego są one uważane za najskuteczniejszą metodę pozyskiwania leadów.

Dlaczego?

Mają one tylko jeden jedyny cel, a więc odwiedzający wie, co ma zrobić i gdzie kliknąć.

Również jasno komunikują one wartość dodaną twojej treści i oferty.

W związku z tym, gdy klienci klikną w reklamę, i zostaną przekierowani na stronę z pojedynczą ofertą, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dokonają konwersji.

Ile stron docelowych powinienem posiadać?

Według badań, posiadanie 10-15 stron docelowych powoduje wzrost liczby potencjalnych klientów o mniej więcej 55% , co pokazuje związek między stronami docelowymi a generowaniem leadów.

Najlepsze praktyki

Na czym się skupić przy tworzeniu skutecznej strony docelowej?

Wideo
Umieszczenie widea na stronie docelowej zwiększa współczynnik konwersji średnio o 80%!

Ilość pól
Im mniej informacji wymagasz, tym lepiej. Najlepszy współczynnik konwersji osiągają strony zawierające maksymalnie 4 pola do uzupełnienia.

1 cel - 1 CTA
Skup się tylko na 1 celu i używaj tylko 1 wezwania do działania (CTA), by w jasny sposób kierować odwiedzającego do celu.

Szybkie ładowanie
Prawie 3/4 odwiedzających będzie czekać na załadowanie strony maksymalnie 5 sekund. Upewnij się, że twoja strona ładuje się wystarczająco szybko.

🔥 Kluczowe wnioski 🔥

Wprowadzenie stron docelowych to świetne rozwiązanie dla każdej firmy, chcącej skutecznie pozyskiwać leady czy sprzedać swoje towary.

Idealnym rozwiązaniem jest posiadanie 10 lub więcej takich stron.

__________________________________________

Jeżeli doczytałeś aż tutaj, wypróbuj Ecomail przez pierwszych 14 dni ZA DARMO 🤓

Więcej artykułów z blogu Ecomail

Wszystkie artykuły