Daniel Belak
29 lipca 2024
Czas czytania 3 minuty
Czy wiedziałeś, że strony docelowe (ang. Landing Pages) mają nawet 2x wyższy współczynnik konwersji w porównaniu do klasycznych formularzy pop‑up?
Dlatego są one uważane za najskuteczniejszą metodę pozyskiwania leadów.
Mają one tylko jeden jedyny cel, a więc odwiedzający wie, co ma zrobić i gdzie kliknąć.
Również jasno komunikują one wartość dodaną twojej treści i oferty.
W związku z tym, gdy klienci klikną w reklamę, i zostaną przekierowani na stronę z pojedynczą ofertą, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dokonają konwersji.
Według badań, posiadanie 10-15 stron docelowych powoduje wzrost liczby potencjalnych klientów o mniej więcej 55% , co pokazuje związek między stronami docelowymi a generowaniem leadów.
Na czym się skupić przy tworzeniu skutecznej strony docelowej?
Wideo
Umieszczenie widea na stronie docelowej zwiększa współczynnik konwersji średnio o 80%!
Ilość pól
Im mniej informacji wymagasz, tym lepiej. Najlepszy współczynnik konwersji osiągają strony zawierające maksymalnie 4 pola do uzupełnienia.
1 cel - 1 CTA
Skup się tylko na 1 celu i używaj tylko 1 wezwania do działania (CTA), by w jasny sposób kierować odwiedzającego do celu.
Szybkie ładowanie
Prawie 3/4 odwiedzających będzie czekać na załadowanie strony maksymalnie 5 sekund. Upewnij się, że twoja strona ładuje się wystarczająco szybko.
Wprowadzenie stron docelowych to świetne rozwiązanie dla każdej firmy, chcącej skutecznie pozyskiwać leady czy sprzedać swoje towary.
Idealnym rozwiązaniem jest posiadanie 10 lub więcej takich stron.
__________________________________________
Jeżeli doczytałeś aż tutaj, wypróbuj Ecomail przez pierwszych 14 dni ZA DARMO 🤓