Zwiększ Konwersje: Najlepsze praktyki dotyczące landing pages

Daniel Belak

29 lipca 2024

Udostępnij

FacebookLinkedInXCopy

Czas czytania 3 minuty

Czy wiedziałeś, że strony docelowe (ang. Landing Pages) mają nawet 2 x wyższy współczynnik konwersji w porównaniu do klasycznych formularzy pop‑up?

Dlatego są one uważane za najskuteczniejszą metodę pozyskiwania leadów.

Ecomail Landing page
https://a.storyblok.com/f/160837/389x211/6c2fa097d9/pic1.png

Dlaczego?

Mają one tylko jeden jedyny cel, a więc odwiedzający wie, co ma zrobić i gdzie kliknąć.

Również jasno komunikują one wartość dodaną twojej treści i oferty.

W związku z tym, gdy klienci klikną w reklamę, i zostaną przekierowani na stronę z pojedynczą ofertą, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dokonają konwersji.

Ecomail Landing page

Ile stron docelowych powinienem posiadać?

Według badań, posiadanie 10‑15 stron docelowych powoduje wzrost liczby potencjalnych klientów o mniej więcej 55 % , co pokazuje związek między stronami docelowymi a generowaniem leadów.

Ecomail Landing page

Najlepsze praktyki

Na czym się skupić przy tworzeniu skutecznej strony docelowej?

Wideo
Umieszczenie widea na stronie docelowej zwiększa współczynnik konwersji średnio o 80 %!

Ilość pól
Im mniej informacji wymagasz, tym lepiej. Najlepszy współczynnik konwersji osiągają strony zawierające maksymalnie 4 pola do uzupełnienia.

1 cel ‑ 1 CTA
Skup się tylko na 1 celu i używaj tylko 1 wezwania do działania (CTA), by w jasny sposób kierować odwiedzającego do celu.

Szybkie ładowanie
Prawie 3/4 odwiedzających będzie czekać na załadowanie strony maksymalnie 5 sekund. Upewnij się, że twoja strona ładuje się wystarczająco szybko.

🔥 Kluczowe wnioski 🔥

Wprowadzenie stron docelowych to świetne rozwiązanie dla każdej firmy, chcącej skutecznie pozyskiwać leady czy sprzedać swoje towary.

Idealnym rozwiązaniem jest posiadanie 10 lub więcej takich stron.

__________________________________________

Jeżeli doczytałeś aż tutaj, wypróbuj Ecomail przez pierwszych 14 dni ZA DARMO undefined

Zapraszamy do ocenienia artykułu.

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony. Bądź pierwszy!

Więcej artykułów
blogu Ecomail

Heart
Wszystkie artykuły
Loading