Studia przypadków

Wzrost sprzedaży o 280% dzięki e‑mail marketingowi

Kate Irova

19 marca 2024

Udostępnij

Czas czytania 2 minuty

Jakość narzędzia do e‑mailingu ma znaczenie.

Firma e‑sklep Skladová‑okna.cz sam się o tym przekonała.
Oddali zarządzanie swoim e‑mailingiem w ręce agencji SHEAN z jasnym celem ‑ obniżyć koszty i zwiększyć sprzedaż.

Zobacz, w jaki sposób im się to udało dzięki Ecomailu i zainspiruj się!

Wzrost sprzedaży o 280% dzięki e-mail marketingowi


Agencja SHEAN zarządza e‑mailingiem sklepu internetowego Skladová‑okna.cz od grudnia 2019 r.


Dla e‑sklepu ważne było włączenie nowego kanału komunikacji, co okazało się bardzo skuteczne. Do realizacji celu wybrali aplikację Ecomail.

Za pomocą segmentacji zmiejszyli w ciągu roku koszty narzędzia o 38% i zwiększyli średni wskaźnik otwarć z początkowych 11% do 40%.

W dodatku, pierwszy rok z Ecomail przyniósł firmie przychody
w wysokości ponad 350 000 zł.

Ecomail newsletter

Więcej artykułów z blogu Ecomail

Wszystkie artykuły