Kate Irova
18 marca 2024
Czas czytania 7 minut
Zautomatyzowane kampanie powinny stanowić dzisiaj część e‑mailingu każdego marketera z branży e‑commerce. Nawet Grizly, e‑sklep w którym e‑mailing odpowiadał za 15% obrotu w roku 2021, o tym wie. Z tego zaś 32% sprzedaży pochodziła z kampanii zautomatyzowanych. Dowiedz się od nas, jakiej automatyzacji używa jedna z najszybciej rozwijających się firm w Czechach i zainspiruj się!
E-sklep Grizly jest klientem Ecomail od 2019 roku, a jego e-mailingiem zajmuje się Promogen, dla którego opracowaliśmy analizę przypadku.
Znajdziesz w niej konkretne liczby najbardziej udanych kampanii zautomatyzowanych, jakie skonfigurował e-sklep Grizly.
Czy chciałbyś dodać do swoich mailingów klasycznych takie zautomatyzowane i zwiększyć swój obrót z e-mailingu?
Zacznij już dziś!
W Ecomail konfiguracja kampanii zautomatyzowanych jest szybka i łatwa dzięki gotowym scenariuszom automatyzacji, które są od razu dostępne w aplikacji. Pośród nich znajdziesz kampanie takie, jak kartka urodzinowa, zniżka na pierwszy zakup, czy nawet porzucony koszyk.