Studia przypadków

Automatyzacja jako niezbędny element marketingu e‑mail

Kate Irova

18 marca 2024

Udostępnij

Czas czytania 7 minut

Zautomatyzowane kampanie powinny stanowić dzisiaj część e‑mailingu każdego marketera z branży e‑commerce. Nawet Grizly, e‑sklep w którym e‑mailing odpowiadał za 15 % obrotu w roku 2021, o tym wie. Z tego zaś 32 % sprzedaży pochodziła z kampanii zautomatyzowanych. Dowiedz się od nas, jakiej automatyzacji używa jedna z najszybciej rozwijających się firm w Czechach i zainspiruj się!

Automatyzacja – kluczowy element email marketingu!

E‑sklep Grizly jest klientem Ecomail od 2019 roku, a jego e‑mailingiem zajmuje się Promogen, dla którego opracowaliśmy analizę przypadku.


Znajdziesz w niej konkretne liczby najbardziej udanych kampanii zautomatyzowanych, jakie skonfigurował e‑sklep Grizly.

Grizly email marketing

Czy chciałbyś dodać do swoich mailingów klasycznych takie zautomatyzowane i zwiększyć swój obrót z e‑mailingu?

Zacznij już dziś!
W Ecomail konfiguracja kampanii zautomatyzowanych jest szybka i łatwa dzięki gotowym scenariuszom automatyzacji, które są od razu dostępne w aplikacji. Pośród nich znajdziesz kampanie takie, jak kartka urodzinowa, zniżka na pierwszy zakup, czy nawet porzucony koszyk.

Zapraszamy do ocenienia artykułu.

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony. Bądź pierwszy!

Więcej artykułów
blogu Ecomail

Wszystkie artykuły