W Ecomail znajdziesz dokładnie te funkcje, które pomogą uczynić Twój e-mail marketing skutecznym kanałem komunikacji z klientami. Zobacz, co Ecomail potrafi.
Z naszym poręcznym edytorem typu Drag & Drop przygotowanie szablonu maila to przyjemność.
Wybierz jeden z naszych gotowych szablonów i dostosuj go do swoich potrzeb. Jako rezultat otrzymasz nie tylko atrakcyjny, ale także responsywny newsletter, który wyświetla się poprawnie zarówno na komputerze, jak i telefonie czy tablecie.
Do jeszcze prostszego dodania swoich produktów do szablonu możesz wykorzystać feedy produktowe.
Szkoda każdego kontaktu, który nie trafi do Twojej bazy danych. Nie pozwól odwiedzającym witrynę po prostu odejść i wypróbuj formularze statyczne, rozwijane, wyskakujące lub mobilne .
Z łatwością dostosuj je do własnych upodobań w naszym edytorze Drag & Drop. W przypadku gotowego formularza wystarczy ustawić gdzie (na której stronie) i kiedy ma się wyświetlić użytkownikowi, i po prostu dodać go na stronę. Nowe kontakty zostaną automatycznie zapisane na listę kontaktów w Ecomail.
Dzięki automatyzacji złapiesz swoich subskrybentów we właściwym momencie i za pomocą treści, którymi są faktycznie zainteresowani. Osiągają one zauważalnie lepsze wyniki niż zwykłe newslettery.
Wystarczy kilka kliknięć, aby ustawić automatyczne kampanie, które same wysyłają e-maile, SMS-y lub włączają kampanie na Facebooku za Ciebie. Wszystko to w oparciu o ustalone warunki przez Ciebie lub aktywności klientów, takie jak zakup, odwiedzenie strony lub inne zdarzenia.
Nie wysyłaj wszystkiego do wszystkich. Komunikuj się ze swoimi subskrybentami w oparciu o informacje, które posiadasz na ich temat.
Użyj fukncji segmentacji, aby podzielić swoją bazę kontaktów na grupy w oparciu o ich cechy, zachowanie w kampaniach e‑mailowych, zakupy lub inny ruch w sieci. Utworzonym segmentom możesz wysyłać różne rodzaje kampanii. Twórz różne rodzaje treści dla mężczyzn i kobiet. Wysyłaj częściej wiadomości do aktywnych kontaktów, które otwierają newslettery lub dokonują regularnych zakupów. I odwrotnie, ustaw inny styl i frekwencję komunikacji do nieaktywnej części swoich kontaktów.
Dostosuj treść swoich‑wiadomości e-mail do każdego jednego subskrybenta i zwiększ skuteczność swoich kampanii.
Zwróć się do klienta po imieniu i użyj spersonalizowanych bloków, by zaproponować mu produkt z kategorii, którą ostatnio przeglądał, polecić produkty na podstawie ostatniego zakupu lub pokazać najbliższy punkt sprzedaży.
Regularne śledzenie wyników pozwala na nieustanne ulepszanie kampanii.
W raportach możesz znaleźć podstawowe wskaźniki, takie jak współczynniki otwarć, klikalności, liczba odbitych maili, ilość anulowanych subskrybcji czy też podsumowanie przychodów z e-mail marketingu. Możesz też śledzić mapę klikalności, efekty kampanii w czasie, typy skrzynek odbiorczych, współczynniki otwarć na urządzeniach mobilnych lub komputerach, i wiele, wiele więcej.
Pracuj z danymi klientów i danymi z mailingu w jednym miejscu.
Tylko tak będziesz w stanie tworzyć skuteczne spersonalizowane kampanie, które zarabiają. Dzięki naszemu API 2.0 i szczegółowej dokumentacji możesz połączyć Ecomail ze swoim sklepem internetowym lub innym systemem.
Bezpieczeństwo, szybkość i wskaźnik dostarczalności na poziomie 99,97% są w Ecomail oczywistą oczywistością.
Dzięki naszemu doświadczeniu i najnowszej technologii, która jest wykorzystywana do wysyłania 40% wszystkich komercyjnych wiadomości e-mail na świecie, Twoja reputacja jest bezpieczna.
Facebook, Instagram
Łączenie z Facebookiem
Komunikuj z klientem w wielu miejscach jednocześnie.
Połącz Ecomail z Facebookiem, a będziesz mógł zbierać nowe adresy e-mail za pośrednictwem reklam na Facebooku, tworzyć własne lub lookalike grupy odbiorców ze swojej bazy kontaktów lub łatwo ustawić reklamy na Facebooku bezpośrednio w Ecomail.
Zdobądź więcej adresów e‑mail i kontaktów na Facebooku lub Instagramie, aby powiększyć zwiększyć swoją listę mailingową. Wszystkie kontakty z kampanii na Facebooku są natychmiast zapisywane na lićie kontaktów w Ecomail. Nowo zapisanych użytkowników możesz zaraz przywitać za pomocą automatycznej kampanii powitalnej .
Połączenie konta Facebook z Ecomail umożliwi kierowanie reklam do użytkowników z Twej listy kontaktów. Nie trzeba więc ręcznie przesyłać kontaktów do Facebooka, a Twoje grupy odbiorców zawsze są aktualne i natychmiast dostępne do automatycznego uruchomienia reklam według zachowaniu klientów, lub do tworzenia podobnych grup odbiorców (Lookalike Audiences).
Złap swoich klientów tam, gdzie najchętniej komunikują. Oprócz wiadomości e-mail, skonfiguruj kampanię reklamową na Facebooku i jej grafikę bezpośrednio w Ecomail. Możesz na przykład ustawić reklamę dla wszystkich, którzy nie otworzyli Twojego newslettera.